• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • Oms

    muffinsen - säger som Anne, självklart är simning jätttebra , glömde helt bort det då det inte är ngt jag själv gör

    Anne - ja men då låter det som du har fått lite perspektiv på tillvaron ändå, kanske ett steg närmare det här m familjebildning än vad du var i somras på tapas restaurangen

    nu håller liten å o vakna, tror det e matdags igen så nu kan jag inte skriva mer... men jag kan läsa

    tjingeling

  • viktualia

    Omsan - det är JAG som ska byta jobb och Telestubbens kommentar var till mig efter att jag skrivit om min städning av tjänsterummet!

    Kul att du tittade in! *vinkar*

  • MuffinsTönt

    Hej! Igår var vi på Palladium och såg på Arn. Guuud va jag stör mig på den biografen. Jaja, Den ska ändå läggas ner snart. Som so malla andra biografer här. Vi märkte det när vi var i Sthlm. Det finns hur många biografer som helst!

    Oms
    Kul att se dig här! Tack för träningstips. Cykla är lite svårt, har ingen. Funderat på yoga/pilates. Förresten, där sa du ngt Anne. Simning, det skulle va ngt. Det gjorde jag ganska bra ett tag. Sen tröttnade jag!

  • Telemarkgrrl

    Hej!

    Har aldrig varit på manikyr och pedikyr skulle jag inte kunna gå på även om jag ville. Fötter är äckliga och jag grejar knappt att fixa med mina egna.

    Oms - vad KUL det är att se dig här inne igen!!!

  • Telemarkgrrl

    Jag löste bara problemet provisoriskt igår så när det händer igen så vet jag iallafall inte vad jag ska göra. Jag blir så trött på mig själv - varför skrev jag inte upp lösningen sist?!

  • Zozo

    Jag har heller aldrig varit pa varken det ena eller det andra.; Manikyr skulle iofs vara kul att testa, men jag vet inte just vad de skulle kunna göra som jag inte gör själv. jag gillar inte falska naglar och sk fransk manikyr.. Pedikyr är inte att tänka pa - kom inte nära mina fötter!!! (Jag är sa extremkittlig att jag inte ens kan fila mina egna fötter utan att fnissa)

    Ikväll ska jag däremot till frisören - fick just tid! Det ska bli skönt att se nagot igen.. Luggen är för lang!

  • Telemarkgrrl

    Fniss, har du lugg Zozo? Jag tänker alltid på dig som på era bröllopsbilder. Så du menar att du inte alltid går klädd i röda klänningar heller?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7