• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • viktualia

    gaaa nu har jag rensat i mina pappershögar här... och effekten blev att jag börjat nysa hysteriskt, dammallergisk som jag är... blääää!

  • MuffinsTönt

    Morrn Morrn!

    Zozo
    Vi har också det kallt här hemma. Blev så chockad när jag kom hem från Sthlm. Var tvungen att gå omkring me morgonrock o strumpor. Sicken tur att jag fick ett par jättesöta o goa sockar av Gs föräldrar. De tycker jag huttrar o fryser jämt.

    Idag ska jag på såndär cellprov som man gör när man fyller 24. Så nervös!

    Och mitt knä ögr fortf ont. Ni som har stenkoll me träning och sånt. Vilket träningsätt e mest skonsamt för knät. Jag måste träna igen!

  • viktualia

    Muffins - sånt där cellprov är ingen fara. Du kommer dit, får lägga dig i en gyn stol, de för in en pinne och tar lite sekret som de sedan skickar till labb. Svaret kommer med posten någon vecka senare. Det gör inte speciellt ont, är bara lite obehagligt med gynstol och nån som "gräver" därnere. Hela grejen är över på 5 min.

  • MuffinsTönt

    Ryser när jag tänker på gynstolen. Som du säger... det e nog inte hemsk alls. Bara jag som e feg!

  • Telemarkgrrl

    Oh my, vad jag har jobbat hårt idag. Borde få dubbla lönen minst.

    Jag har efter diverse besvär blivit så van vid att gå och lägga upp mig för gynekologer så det bekommer mig inte alls. Går faktiskt hellre dit än till tandläkaren. Det tar kortare tid och kostar bara en femtedel så mycket.

  • anne på grönkulla

    ja, det känns himla duktigt. skulle vilja komma till den där punkten där tränandet känns som ett behov o inte ett måste... men tills vidare trälar jag på o med bra radioprogram i ipoden så är det inte så förfärligt tråkigt.

  • viktualia

    Telestubben - duktigt jobbet! Heja dig!

    Anne - oj vad bra tränat! heja heja!

    Själv - sorterar jag papper och grubblar över hur overkligt det känns att jag ska byta jobb....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7