• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • Telemarkgrrl
    viktualia skrev 2008-01-07 15:08:19 följande:
    Telestubben - det låter ju bra att Sis har det bra... men vi har det ju dåligt eftersom hon inte är här...
    Ja, det är ju sant förstås. Tänkte inte på det. Crying 3
  • viktualia

    Anne - bra fråga... hm.. själv känner jag ett behov av att hänga här så jag inte missar något skoj.. vilket ju är sådär halvvilsamt.. ha ha ha... nyfiken som jag är.. = det kan vara ansträngande att vara nyfiken....

    Nu ska jag dock packa ihop och dra hemåt, denna första dag på sista veckan på jobbet...

  • Zozo

    *vinkvink* Jag maste ju faktiskt jobba ibland.. men da jobbar jag av bara tusan ocksa

  • viktualia

    Godmorgon i tråden!

    Har startat min dag på jobbet med att fascineras över ett rejält dripp dropp från taket... fascinationen handlar mindre om vattnet och mer om hur SJUUUUKT byråkratiskt det här bygget är när man ska felanmäla *suckar*

  • Zozo

    Mwah! Vi har FORTFARANDE ingen värme hemma (sedan i lördags)! Vi trodde det skulle vara fixat igar men det var det inte - nu har maken fatt i uppdrag att ringa och klaga ! 15 grader är inte mycket - brrrr!
    Här pa jobb har vi inget ljus i korridoren utanför - pa kvällen när man last far man känna sig fram till hissen! Suck!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7