• Wretenstam

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • september2008

    jättefin


    Pidis skrev 2008-02-23 17:15:03 följande:
    NU har jag varit och provat klänningar i min mappSäg vad ni tycker
  • september2008

    oj stackars liten. inte kul är dom blir så dåliga. då blev det inget på busfabriken idag då??
    att ni inte gick och kollade på Jumper kan ni enligt oss vara glada. vi tyckte inte att den var värd sin biobiljett. bättre att ladda ner eller hyra.

    kan du inte berätta vad ni har fått för menyförslag och även bilderna på tårtan som dom kunde göra?? är ju så nyfiken


    Ulvatorp skrev 2008-02-23 18:22:13 följande:
    Hej svejs!Vi skulle också gått och sett Jumper, men ikväll...men det blev det inget med då Casper legat och tokkräkt sen kl01.00 i natt...Han kräker forfarande och får inte behålla någonting, han kräker tom upp 3 tsk vätskeersättning - nu är jag en orolig mamma då han inte ens orkar gå till toan själv. Jag är helt slut och kan knappt tänka.För övrigt har vi fått menyförslagen och ska se över dom...vi är inte riktigt ense på den punkten..Nu bara längtar jag till onsdag så att jag kan få besöket på KK överstökat och förhoppningsvis komma igång med bröllopsplanerna igen... Jag har förresten förfrågat min goda vän Anna om hon kunde tänka sig vara toastmadame, vilket hon med glädje tackade ja till!!! Jag är världens lyckligaste - det har hängt över mig länge nu, men nu är det klart!!
  • september2008

    Tjejer glöm inte fylla i inför hotellfrukosten

    September2008- båda lördag och söndag
    Ulvatorp- ?
    Fitforfight- lördag ,söndag
    Ida halmstad- ?
    Pidis- lörda-söndag

  • helenaoandreas

    hej hej alla glada.

    pidis: jätte fin klänning.

    jag var oxå på ge-kås i torsdags gjorde en del fynd men blev ändå lite besviken. dem var billigare förr.
    hade oxå tänkt att köpa engångskameror men det var så jäkla dyrt att framkalla. plus att hade ett par kompisar som hade det och det blev många "skit " bilder. vi skall istället köpa skivor eftersom nästan alla vår vänner och bekanta har digitalkameror, så skall vi köpa kuvert och frimärke och skriva vår adress på så kan alla som har digitaklkamera ta med sig en skiva hem och ladda över bilderna. så kan man gallra lite plus att det blir mycket mycket billigare.

    ulvatorp: får man vara så oförskämt nyfiken och fråga vad du skall göra på kk, du kanske har skrivit det innan men jag har inte sett det. men vill oxå säga att jag var där innan jul, med inte en sån rolig grej som hände mig och dem var hur snälla och bra som helst. och jag blev jätte bra omhändertagen.

    har precis kommit hem från haverdal har varit ute och lyssnat på bandet och dem lät helt ok.
    har lagt in lite bilder nu på bil, smycke och skor. ifall någon är lite nyfiken.

  • september2008

    hej. var inne och kollade ditt galleri men jag kunde inte se bilderna som säger dig ha lagt in. är det bara jag eller har det blivit något fel?


    helenaoandreas skrev 2008-02-24 00:05:43 följande:
    hej hej alla glada.pidis: jätte fin klänning.jag var oxå på ge-kås i torsdags gjorde en del fynd men blev ändå lite besviken. dem var billigare förr.hade oxå tänkt att köpa engångskameror men det var så jäkla dyrt att framkalla. plus att hade ett par kompisar som hade det och det blev många "skit " bilder. vi skall istället köpa skivor eftersom nästan alla vår vänner och bekanta har digitalkameror, så skall vi köpa kuvert och frimärke och skriva vår adress på så kan alla som har digitaklkamera ta med sig en skiva hem och ladda över bilderna. så kan man gallra lite plus att det blir mycket mycket billigare. ulvatorp: får man vara så oförskämt nyfiken och fråga vad du skall göra på kk, du kanske har skrivit det innan men jag har inte sett det. men vill oxå säga att jag var där innan jul, med inte en sån rolig grej som hände mig och dem var hur snälla och bra som helst. och jag blev jätte bra omhändertagen. har precis kommit hem från haverdal har varit ute och lyssnat på bandet och dem lät helt ok. har lagt in lite bilder nu på bil, smycke och skor. ifall någon är lite nyfiken.
  • Ida Halmstad

    God morgon alla söta tjejer!!!

    Hoppas allt är bra med er och att helgen varit bra och att ni inte blåst iväg. Här har det varit en lugn helg. Vilken helg är det vi tänkte ta hotellfrukosten? Jag har nog missat det?

  • Ida Halmstad

    Ja just det, jag va och provade ringen, ni vet den jag har i mitt galleri. En smyckesbutik i fbg beställde hem den så att jag fick prova. Den va verkligen helt underbar, tusen gånger finare i verkligheten än på bilden. Dock höll jag på att svimma när de talade om priset. Jag fattar inte att den kunde kosta så mycket. Den är på 0,28 ct sammanlagt och kvalitén är WSi, alltså inte super super bästa kvalitén men ok. 10.000 för den i vitguld, herregud!!!! Men den va så perfekt till min förlovningsring. Men det e ju alldelses för mycket pengar, iaf för mig!!!! Men vem vet man kanske vinner på lotto :) !!!!

    Jag funderar på om man kan göra om en ring hos en guldsmed, jag har en jätte fin solitär ring som jag fått av min farmor när jag fyllde 25. Funderar på om man kan göra skenan bredare då den är ganska tunn...ska nog gå och fråga en guldsmed! oj vad jag skrivit...:) !!!

  • Pidis

    Kul att du tycker det
    På Svahns i Kungsbacka
    Vilken otrolig service dem hade där

    Ida Halmstad skrev 2008-02-23 18:01:42 följande:


    Pidis- gud va fin du va, super!!! känns det bättre nu när du fått prova? var va du och prova den?
  • Pidis

    Ja jag håller helt med dig på det med engångskameror.
    Syrran hade det men dem flesta bilderna blev skit samma med min väninas bröllop. Och dyrt för du betalar ju för framkallningen trots att det bara är blurriga bilder.


    helenaoandreas skrev 2008-02-24 00:05:43 följande:
    hej hej alla glada.pidis: jätte fin klänning.jag var oxå på ge-kås i torsdags gjorde en del fynd men blev ändå lite besviken. dem var billigare förr.hade oxå tänkt att köpa engångskameror men det var så jäkla dyrt att framkalla. plus att hade ett par kompisar som hade det och det blev många "skit " bilder. vi skall istället köpa skivor eftersom nästan alla vår vänner och bekanta har digitalkameror, så skall vi köpa kuvert och frimärke och skriva vår adress på så kan alla som har digitaklkamera ta med sig en skiva hem och ladda över bilderna. så kan man gallra lite plus att det blir mycket mycket billigare. ulvatorp: får man vara så oförskämt nyfiken och fråga vad du skall göra på kk, du kanske har skrivit det innan men jag har inte sett det. men vill oxå säga att jag var där innan jul, med inte en sån rolig grej som hände mig och dem var hur snälla och bra som helst. och jag blev jätte bra omhändertagen. har precis kommit hem från haverdal har varit ute och lyssnat på bandet och dem lät helt ok. har lagt in lite bilder nu på bil, smycke och skor. ifall någon är lite nyfiken.
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd