• Wreten­stam
    Äldre 24 Nov 23:42
    118791 visningar
    951 svar
    951
    118791

    Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

    Hej girls!

    Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

    Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

    ENJOY!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

    fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

    Ulvatorp 2008-08-09

    September2008 2008-09-20

    Ida Halmstad 2008-12-06

    Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

  • Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • Äldre 24 Feb 09:15

    Den 8-9 Mars hade vi tänkt
    Texten försvann visst i förra inlägget
    Ida Halmstad skrev 2008-02-24 08:45:07 följande:


    God morgon alla söta tjejer!!!Hoppas allt är bra med er och att helgen varit bra och att ni inte blåst iväg. Här har det varit en lugn helg. Vilken helg är det vi tänkte ta hotellfrukosten? Jag har nog missat det?
  • Wreten­stam
    Äldre 24 Feb 11:10

    Hej igen girls!

    Jodå visst var vi på busfabriken i torsdags, men det var i fredagsnatt han började kräka så det kommer säkerligen där ifrån...
    I natt har vi suttit på akuten då han fortfarande efter 20 timmar kräkte. Han kräkte tom upp så lite som 1 tsk vatten.
    Han var super duktig och lät dom sticka honom i fingern och peta honom i halsen för att göra odling då mandlarna var stora. Läkaren tyckte att hjärtat slog lite väl snabbt då blev jag livrädd! Dom hade fullt på isolationsavdelningen på barn så vi fick inte plats även om läkaren helst hade velat att vi stannade kvar så att han kunde få dropp, men är det fullt så är det. Han kräkte upp en glass och lite vatten som han hade fått tidigare men såg till slut lite rosig ut om kinderna och fick en glass till som han fick behålla. Urinprovet visade på ketoner vilket tyder på uttorkning, men hon trodde att vi kunde klara av det hemma om vi ville det om han bara drack kontrollerat (han bäljade ju i sig till slut stackaren). Men han har inte kräkt i natt även om han druckit vatten så i morse fick han sin pärondricka som han fick på sjukhuset och nu har han jätteont i magen igen!!! Håller tummarna för att han får behålla det! Gud så orolig man blir som mamma....men han är en stark kämpe .

    Så nu har jag fått babbla av mig lite....

    helenaoandreas:
    Inte oförskämt...sånt bryr jag mig inte om
    Jo jag har sen tidigare cellförändringar som jag opererats för och det är meningen att jag ska gå en gång i halvåret för att kolla mig. Då både min mormor och mamma haft grava förändringar är det viktigt att jag går dit regelbundet. Men vi har haft det lite strulit på barnfronten innan jag blev gravid med vårt andra barn. Jag fick 3 missfall och under den tiden var det inte så lätt att göra dessa prover och nu när jag varit gravid har jag missat två undersökningar så nu är jag så jädrans rädd att ngt är fel igen..har lite ont typ i livmodertappen så jag är skiträdd och fram till onsdag känns som en evighet. Men det är ju bara att vänta och se...

    September:
    Jag kan både lördagen och söndagen...

    Oj vad långt det blev...ni får slå mig sen...

  • Ida Halmst­ad
    Äldre 24 Feb 15:38
    september2008 skrev 2008-02-23 21:12:28 följande:
    Tjejer glöm inte fylla i inför hotellfrukostenSeptember2008- båda lördag och söndagUlvatorp- ?Fitforfight- lördag ,söndagIda halmstad- kan både lördag, söndag ?Pidis- lörda-söndag
  • Ida Halmst­ad
    Äldre 24 Feb 15:38

    oj det blev lite konstigt!..jag kan både lördag och söndag iaf

  • Äldre 24 Feb 17:34

    Hej alla glada
    Jag ska åka ner till Båstad imorgon till Miriam trading eller vad nu butiken hette.
    Finns plats i bilen.
    Jag min syster och min systerdotter ska åka.
    Men vi åker tidigt.
    Dem har stora storlekar där nämligen. Det är den affären som ha en massa tiaror och kronor också.
    Ring elle messa mig.
    Först till kvarn.

    Är ledig imorogn eftersom jag ska till läkaren.
    Så ska försöka tänka på annat innan *ler*

  • Äldre 24 Feb 17:36

    Fitforfight: Tror du att du kan kolla vad det skulle kosta att göra plexiglas tuber?
    Vill ha det som tårtställning nämligen.
    Olika höjder tyå 4 olika höjder och kanske olika diameter. Förstår du hur jag tänker??
    Skulle det gå att ordna?

    Kramiz

  • fitfor­fight
    Äldre 24 Feb 18:06

    Jag förstår hur du menar. Inboxa mig vilka mått du hade tänkt så kan jag kolla mer exakt.

    Idag e jag bakfull!! Men roligt hade vi


    Pidis skrev 2008-02-24 17:36:37 följande:
    Fitforfight: Tror du att du kan kolla vad det skulle kosta att göra plexiglas tuber?Vill ha det som tårtställning nämligen.Olika höjder tyå 4 olika höjder och kanske olika diameter. Förstår du hur jag tänker??Skulle det gå att ordna?Kramiz
  • septem­ber200­8
    Äldre 24 Feb 18:55

    helgen v 10. vi har börjat med att kolla vilka som kan vilken dag. det är bara du och ulvatorp som inte svarat.

    Ida Halmstad skrev 2008-02-24 08:45:07 följande:


    God morgon alla söta tjejer!!!Hoppas allt är bra med er och att helgen varit bra och att ni inte blåst iväg. Här har det varit en lugn helg. Vilken helg är det vi tänkte ta hotellfrukosten? Jag har nog missat det?
  • septem­ber200­8
    Äldre 24 Feb 19:00

    oj nu såg jag att jag svarade ida halmstad lite försent.
    då har vi kommit fram till att vi alla kan både lördag och söndag. Nu gäller det då bara att välja vilken.
    Jag röstar lördagen. Går och väger mig på måndagar och då har man ju söndagen på att gå av lite av den goda frukosten. Jag kommer ju nog äta upp alla minapoints på frukosten hahahahahaha

  • septem­ber200­8
    Äldre 24 Feb 19:02

    alltså säger bara stark kille. det är så jobbibt när dom blir dåliga. håller tummarna att det bara blir bättre nu.


    Ulvatorp skrev 2008-02-24 11:10:33 följande:
    Hej igen girls!Jodå visst var vi på busfabriken i torsdags, men det var i fredagsnatt han började kräka så det kommer säkerligen där ifrån...I natt har vi suttit på akuten då han fortfarande efter 20 timmar kräkte. Han kräkte tom upp så lite som 1 tsk vatten.Han var super duktig och lät dom sticka honom i fingern och peta honom i halsen för att göra odling då mandlarna var stora. Läkaren tyckte att hjärtat slog lite väl snabbt då blev jag livrädd! Dom hade fullt på isolationsavdelningen på barn så vi fick inte plats även om läkaren helst hade velat att vi stannade kvar så att han kunde få dropp, men är det fullt så är det. Han kräkte upp en glass och lite vatten som han hade fått tidigare men såg till slut lite rosig ut om kinderna och fick en glass till som han fick behålla. Urinprovet visade på ketoner vilket tyder på uttorkning, men hon trodde att vi kunde klara av det hemma om vi ville det om han bara drack kontrollerat (han bäljade ju i sig till slut stackaren). Men han har inte kräkt i natt även om han druckit vatten så i morse fick han sin pärondricka som han fick på sjukhuset och nu har han jätteont i magen igen!!! Håller tummarna för att han får behålla det! Gud så orolig man blir som mamma....men han är en stark kämpe .Så nu har jag fått babbla av mig lite....helenaoandreas:Inte oförskämt...sånt bryr jag mig inte om Jo jag har sen tidigare cellförändringar som jag opererats för och det är meningen att jag ska gå en gång i halvåret för att kolla mig. Då både min mormor och mamma haft grava förändringar är det viktigt att jag går dit regelbundet. Men vi har haft det lite strulit på barnfronten innan jag blev gravid med vårt andra barn. Jag fick 3 missfall och under den tiden var det inte så lätt att göra dessa prover och nu när jag varit gravid har jag missat två undersökningar så nu är jag så jädrans rädd att ngt är fel igen..har lite ont typ i livmodertappen så jag är skiträdd och fram till onsdag känns som en evighet. Men det är ju bara att vänta och se...September:Jag kan både lördagen och söndagen...Oj vad långt det blev...ni får slå mig sen...
  • septem­ber200­8
    Äldre 24 Feb 19:04

    hade gärna hängt med men jag jobbar
    du får berätta för oss hur det gått. om det verkar vara något att ha. vill ju dit för att kolla på smyckerna.


    Pidis skrev 2008-02-24 17:34:10 följande:
    Hej alla gladaJag ska åka ner till Båstad imorgon till Miriam trading eller vad nu butiken hette.Finns plats i bilen. Jag min syster och min systerdotter ska åka. Men vi åker tidigt. Dem har stora storlekar där nämligen. Det är den affären som ha en massa tiaror och kronor också.Ring elle messa mig. Först till kvarn.Är ledig imorogn eftersom jag ska till läkaren.Så ska försöka tänka på annat innan *ler*
  • helena­oandre­as
    Äldre 24 Feb 19:07

    hej hej
    ida halmstad: jätte fin ring, påminner lite om den jag har köpt.

    ulvatorp: det är säkert ingen fara ibland får man lite extra ont ju mer man tänkter på det och ju mer man oroa sig. men det är ju skönt att dem gör tester så ofta ändå för att vara på den säkra sidan.

    blev utloggad i går när jag skulle lägga in bilderna. men nu är dem där. :)

  • helena­oandre­as
    Äldre 24 Feb 19:11

    fitforfight: måste fråga dig en sak, din toasmadam nina johansson är hon 82:a och var även toastmadam på sandra och fredriks bröllop förra året?

  • septem­ber200­8
    Äldre 24 Feb 19:28

    jättefint halsband, fina skor och cool bil


    helenaoandreas skrev 2008-02-24 19:07:05 följande:
    hej hejida halmstad: jätte fin ring, påminner lite om den jag har köpt.ulvatorp: det är säkert ingen fara ibland får man lite extra ont ju mer man tänkter på det och ju mer man oroa sig. men det är ju skönt att dem gör tester så ofta ändå för att vara på den säkra sidan. blev utloggad i går när jag skulle lägga in bilderna. men nu är dem där. :)
  • Ida Halmst­ad
    Äldre 24 Feb 19:31

    helenaoandreas- va inne och tittade i ditt galleri och måste fråga, din kille har han gått på Getingeskolan? Jag känner så väl igen honom.

  • helena­oandre­as
    Äldre 24 Feb 19:35

    ida halmstad: japp han kände igen dig oxå. gick klass 96

  • Ida Halmst­ad
    Äldre 24 Feb 20:52

    helenaoandreas. vilket sammanträffande, ja halmstad är inte stort !!! :)

  • fitfor­fight
    Äldre 24 Feb 21:53

    Visst e det så! fan vad alla känner alla i den här tråden

    Hur känner du henne?


    helenaoandreas skrev 2008-02-24 19:11:04 följande:
    fitforfight: måste fråga dig en sak, din toasmadam nina johansson är hon 82:a och var även toastmadam på sandra och fredriks bröllop förra året?
  • helena­oandre­as
    Äldre 24 Feb 23:11

    fitforfight: jag gick i parallelklass från 7-9 sen gick vi i samma gymnasieklass bf plus att vi var på ibiza tillsammans. och sandra och fredrik känner jag genom att jag och sandra har jobbar i hop på badhuset och fredriks lillasyster erika gick ju i samma klass som jag och nina.

  • fitfor­fight
    Äldre 24 Feb 23:35

    ser man på! världen (Halmstad) e bra liten


    helenaoandreas skrev 2008-02-24 23:11:19 följande:
    fitforfight: jag gick i parallelklass från 7-9 sen gick vi i samma gymnasieklass bf plus att vi var på ibiza tillsammans. och sandra och fredrik känner jag genom att jag och sandra har jobbar i hop på badhuset och fredriks lillasyster erika gick ju i samma klass som jag och nina.
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd