• Wretenstam

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Hej girls!

Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

ENJOY!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • Ida Halmstad

Vi landade runt 65.000, dock är inte ring, resa och småsaker inräknat här, typ underkläder, lite dekorationer m.m. Men det är bara på ett ungefär då vi inte vet vad transport, kostym, blommor kostar. Men det känns iaf ganska ok!!

• september2008

det lät som en bra budget.hur många gäster har ni?

Ida Halmstad skrev 2008-02-17 17:51:13 följande:

Vi landade runt 65.000, dock är inte ring, resa och småsaker inräknat här, typ underkläder, lite dekorationer m.m. Men det är bara på ett ungefär då vi inte vet vad transport, kostym, blommor kostar. Men det känns iaf ganska ok!!
  • fitforfight

Jag lovade Tinny att vi skulle landa på ca.15000 ,men nu e vi uppe i minst 30000 vår mat e ju så billig annars skulle det kosta betydligt mer.

september2008 skrev 2008-02-17 17:17:27 följande:
    vad har ni för budget? hur många gäster var det som ni skulle ha?Ida Halmstad skrev 2008-02-17 16:13:52 följande:
  • anelvi

Ja, här kommer ännu en blivande brud i Falkenberg!!!!! Här blir det bröllop den 30 Augusti....kom på att det är ju faktiskt snart bara 6 månader kvar.....

• Pidis

Välkommen in i gänget
    Vad kul med en till falkenbergare.

Ja tiden springer fort iväg när det gäller bröllopsplanering.
    Tycker att jag precis börjat men det har redan gått 4 månader sen jag började

anelvi skrev 2008-02-17 22:43:49 följande:
    Ja, här kommer ännu en blivande brud i Falkenberg!!!!! Här blir det bröllop den 30 Augusti....kom på att det är ju faktiskt snart bara 6 månader kvar.....
  • september2008

ja det är lätt att siffrorna stiger

fitforfight skrev 2008-02-17 22:27:59 följande:
    Jag lovade Tinny att vi skulle landa på ca.15000 ,men nu e vi uppe i minst 30000 vår mat e ju så billig annars skulle det kosta betydligt mer.
  • september2008

anelvi- Välkommen

själv har jag fått lite ändrade planer ang min tärna. fick reda på i helgen att hon ska ha barn typ 2 veckor innan bröllopet. hade väl det på känn men det blev lite dubbla känslor. skitglad för henne men lite ´ledsen för min skull då jag verkligen ville ha henne som tärna. finns inte riktigt någon annan. tänkte på min syster men jag vet inte om jag verkligen vill ha henne som tärna. ska höra med min kompis och se om hon skulle kunna tänka sig att vara tärna "light". gå med mig i kyrkan men inte behöva ha hand om så mycket mer än sig själv. vad hade ni gjort??

• september2008

pappa och min syster var hemma hos oss igår. efter att ha pratat med pappa så kom vi fram till att hans ljudanläggning passar oss perfekt. om vi inte hittar en väldigt billig DJ som inte behöver ha med sin egna anläggning så kommer vi att bara använda en dator med färdiga låtlistor. detta kommer i så fall kosta oss 0 kr. perfekt för våran budget.

• september2008

ska du åka själv till malmö? är det en shoppingtur eller ska du göra något annat oxå?

fitforfight skrev 2008-02-17 12:27:08 följande:
    Det e hyfsat bra med min bror,tillräckligt för att inte oroa sig.markus som jag tror e Ulles kusin. Han jobbar på västergök.vad e det för fel på rosa grädde? mums Mamma skulle kolla med nån på hennes jobb om hon kan hjälpa till med tårtorna. Har ska min hinna med allt? blir tokig snartPå lördag ska jag till malmö och bju full och förhoppningsvis hina köpa lite löshår
  • fitforfight

Jag ska toksupa och dansa järnet!!!! min tärna fyller år.

september2008 skrev 2008-02-18 11:19:46 följande:
    ska du åka själv till malmö? är det en shoppingtur eller ska du göra något annat oxå?
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd