• Wretenstam

Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd

Hej girls!

Såg att tråden stängt och tog på mig att starta en fortsättningstråd...

Här hänger vi från Falkenberg och Halmstad och som gifter oss
    -08.

ENJOY!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-25 00:01
    Gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-47/m2484525-1.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 19:02
    Här är vi som hänger här och när vi gifter oss:

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd
  • Ida Halmstad

Klart jag kan, tidigt på morgonen e inte hjärnan med !! Tack så jätte mycket, nu e det problemet löst !!!

fitforfight skrev 2008-02-20 09:40:34 följande:
    har jag din mail ? kan du inte kopiera den ifrån galeriet?Ida Halmstad skrev 2008-02-20 09:01:41 följande:
  • Ida Halmstad

september 2008- såg precis ditt mess, kan inte säga till 100% idag om jag kan, lite planer men blir det inget av dem följer jag jätte gärna med och kollar bling bling !!

• september2008

Det är lugnt. vet du när du kommer att kunna eller ej? eller blir det samma dag som du vet?
    jag vill gärna åka men kan verken du eller ulvatorp så avvaktar jag nog.

Ida Halmstad skrev 2008-02-20 15:50:25 följande:

september 2008- såg precis ditt mess, kan inte säga till 100% idag om jag kan, lite planer men blir det inget av dem följer jag jätte gärna med och kollar bling bling !!
  • Ida Halmstad

jag vet lite senare i veckan, typ fredag..

Tjejer, har ni varit inne på brudstugan.se, ligger tydligen i Mölndal...billigt verkar det vara, undra om dem har alla de klänningar som finns på deras hemsida så man kan prova...det står att de syr upp efter måttbeställning. Tyckte om 2 klänningar, JKB 135 och JKB21, ska nog maila och höra

• september2008

fina klänningar. gillade JKB135 bäst.

Ida Halmstad skrev 2008-02-20 16:06:30 följande:

jag vet lite senare i veckan, typ fredag..Tjejer, har ni varit inne på brudstugan.se, ligger tydligen i Mölndal...billigt verkar det vara, undra om dem har alla de klänningar som finns på deras hemsida så man kan prova...det står att de syr upp efter måttbeställning. Tyckte om 2 klänningar, JKB 135 och JKB21, ska nog maila och höra
  • helenaoandreas

hej hej. har varit och kollat på en mycket fin bil som vi skall åka med från bröllopet, finns bild i mitt galleri på den. är fortfarande förkylld :(

• september2008

hittar inte bilden

helenaoandreas skrev 2008-02-20 18:04:09 följande:
    hej hej. har varit och kollat på en mycket fin bil som vi skall åka med från bröllopet, finns bild i mitt galleri på den. är fortfarande förkylld :(
  • helenaoandreas

skumt tydligen var bilden för stor så den gick inte att sätta in, men det var en svart jätte fin cab en -59. stor och läcker.

• Pidis

Ja nu är jag hemma efter en heldag i gbg med mor och svärmor
    Hur kul som helst tills vi kom till provningen Inte en enda i min storlek där heller trots att jag frågade när jag ringde. Börjar bli lite trött på det här nu Riktigt ledsen faktiskt. Finns det inte en enda jävla butik med en klänning i strl 52
    Hört att det finns en i kungsbacka men vet inte var eller nåt såg dem på tjolöholm. Hur får man tag på dem??

Känner mig deppig nu när det gäller klänningen.

Men annars var det toppen. dem hade glömt höja priset på pappret så jag fick det för 49:- frp i alla fall så jag köpte 8 frp så jag har lite extra. Hittade till florist butiken utan problem. Dem är snälla i gbg när man frågar om vägen Hittade en jätte bra butik som säljer dans skor, Hittade en butik som säljer snygga kläder i större storlekar. samt lite annat smått och gott Jo en underklädes butik Köpte en mag inhållare eller vad det heter. Så man slipper bodyn. SÅ både bra och dåliga saker hände idag.

Nu har jag väl skrivit för mycket. Kramiz

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08? Fortsättningstråd