• Äntligen är det min tur

    Uppsaltråden fprtsätter......

    Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
    Men nu startar jag en ny här

    Nu babblar vi vidare här!!

  • Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......
  • Äntligen är det min tur

    Japp ska kolla med M2B först bara... Ibland har dom en massa konstiga möten!

    Hur mår ni nu då?

  • Angelflikkan

    jag mår bättre.. hostan är på väg bort, tack o lov..

    lillan har ingen feber längre, men är ju fortfarande dålig.. men vilken stor skillnad det blev så fort penicillinet började verka..

    vad gör ni en kväll som denna??
    dottern har precis somnat, efter en lååång nattning.. hon har nämnligen lärt sig att man kan rulla runt på mage, resa sig upp på alla 4 och sen sätta sig upp.. och då kan man ju ta tag i spjälorna och resa sig upp och stå och "sjunga".. hahaha

    eller kasta iväg nappen ut på¨golvet.. eller när jag kom in och hon satt i sängen och hade sig tjocka filt över sig (hänger vanligen på fotänden) som ett spöke och sitter och flaxar med armarna och skrattar.. hahaha

    tänk vad dom utvecklas..

    vi ska kolla på film strax.. softa lite..

  • Äntligen är det min tur

    FIIIIIIIIILM???????!!!!!!???????

    Det har ju varit melodifsteival ju!!!! Tittar du inte på det???

  • Angelflikkan

    äh bah! så viktigt är det ju inte..

    är ingen schlagermänniska.. såg förra veckan och suckade mest..

  • Äntligen är det min tur

    VAA!

    Jag vet en del är ju så sopiga att man sitter o skäms i soffan men det är ändå ett MÅSTE för mig!

    Annars då?

  • Angelflikkan

    jag mer eller mindre bojkottar melodifestivalerNA sen dom gjorde om skiten till flera program..
    vemn orkar sitta varje lördag i flera veckor och se asdåliga framträdanden?

    du verkar det som..

    äh, jag lägger min fritid på mer viktiga saker.. haha

    jo, annars så börjar jag må bättre.. lite orolig är jag att själv oxå få öroninflammation, för mitt ena öra värker.. hmm..
    men annars börjar demonen i min kropp vika hädan..

  • lillfraggel1

    Va skönt att ni mår bättre flikkan.

    Nu har jag sytt bakstycket på mitt löshår. Det va lite klurigt att få till men det gick bra. Däremot så är det inte så snyggt på men det kanske ser bättre ut när man har sidostyckena också + har nytvättat hår hahaaaa. Så om det är någon som vill ha lite hjälp med håret så har jag hyfsad kläm på det nu.
    Jag köpte även ett par röda slingor som jag ska inviga på min Riga resa på onsdag.
    Hur har det gått med pysslandet i dag Anna? Hör av dig om vad du vill att jag och äntligen ska handla från matton till dig i morgon. Jag måste nog skriva en lista till vår shopping resa för annars kommer jag säkert att glömma en massa.

    kram på Er

  • Anna19juli-08

    Skönt att höra att ni är på bättringsvägen!

    Har ni haft en bra dag i sthlm, äntligen och fraggel? Gjort några fynd? Gissar på att ni funnit massor Hade så gärna velat vara med er!!!! Jag tar mer än gärna emot hjälp med håret, kan tänka mig att det är lite klurigt! Det jag funderade på är om man kanske skulle prata med frisören och höra hur man ska dela upp håret bäst till den frisyr jag tänkt mig...eller? Bara en tanke, kanske inte behövs. Blev inte så mycket pysslat igår, kurerade min förkylning istället, men jag ska fortsätta nu ikväll.

    Ha det så bra allihopa! kram kram

  • Äntligen är det min tur

    Hej,
    Ja vi har shoppat heeela dan !! KUULIGT!

    Lite av varje blev det ju allt.

    Även om inte ak kan den 29 ska vi träffas iaf hos angel då den 29?? För ak kan inte på många helger va det va???

  • Angelflikkan

    för min del funkar 29-e jättebra.. ni är välkomna!

    äntligen, kommer ni på fredag, du och tjejen??

Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......