Uppsaltråden fprtsätter......
Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
Men nu startar jag en ny här
Nu babblar vi vidare här!!
Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
Men nu startar jag en ny här
Nu babblar vi vidare här!!
Förstår att du blev rädd. Kompenserar de dig på något sätt? Det borde de verkligen göra.
Hallå flickorna! Är det någon eller några av Er som skulle vilja skicka efter något från presentkuriren? Belv lite sugen på att skicka efter skraplotter med lite roliga romantiska uppdrag. En lite rolig present till alla hjärtansdag kanske. Portot är 80kr oavsett hur mycket man beställer.
ska gå in och kolla... har du nån länk?
Låter spännande, vad är det???? En länk????
Jag hittade en hård pöastbit, en mjuk plastbit o en stor benbit i 3 oilka burkar!!!!! Läskigt faktiskt....
Shit va jobbigt det e o flytta!!!! Pust! Jag ska ALDRIG bli flyttgubbe kan jag lova.... Men det närmar sig målsnöret. Tur att man har mamma... Som hjälper mig så bra. Hinner ju prata bröllop undertiden också...
Visstja.... i söndags kom mamma med 15 (!!) olika provsmakningar för de torra snittarna till bröllopet! Nästa gång blir det 15 andra sorter typ!! Min mamma e sååå bra
Så vi fick bestämma dom 2-3 st vi gillade bäst. Smaskens.
Nej, tack. Jag hittade inget som passade...
det fanns mkt fint och kul, men inhet som jag hade tänkt..
läget med er alla annars??
jag har fått besök av det som fraggel hade i lördags (det var nog det bästa...)och L har fått sin första tand
.
annars så har svärmor varit barnvakt idag i två timmar, när jag följde med sambon till läkaren..
det gick rätt så bra.. angående medicinen så måste vi prata med den ordinarie läkaren, men nu fick vi klartecken att allt kommer utredas.. tack och lov!!!
men kön till utredningen ligger på mellan ett och två ÅR.. suck...