• Äntligen är det min tur

Uppsaltråden fprtsätter......

Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
    Men nu startar jag en ny här

Nu babblar vi vidare här!!

• Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......
  • Angelflikkan

fick tid hos läkaren i morgon kl 11.

ikväll blir det att typ lägga sig kl 19 för att orka med natten, och så får vi h--as att hon får nån hostmedicin i morgon och sover bättre sen..

• Anna19juli-08

Oj vad det hänt saker här sen sist jag var inne! Internet låg nere igår!! Skickar en stoooooooor kram till er alla! Om jag på något sätt kan vara till hjälp så bara hojta!!!!!!

• lillfraggel1

Stackars dig Angelflikkan. Hoppas hon kryar på sig snabbt och att sambon piggar på sig så att du inte går under. Du kan få skratta lite åt Dumbo som tror att kvinnor som är hemma med barn bara går hemma och latar sig . Att fantisera lite över vilka hemskheter som man skulle kunna utsätta honom för brukar hjälpa mig.

Var det någon av er som kollade på Carolina Gynning i går när hon skulle prova på att vara 8 barns mamma i ett dygn? Det var riktigt roande faktist.

Tack så jätte mycket för tipset om ljusen Äntligen. Jag va där och köpte 8 paket. Tyvärr fanns det bara 1 paket med stora ljus kvar så det blev ett med stora och 7 med mellan. De i mellanstorleken brinner i ca 21h så det ska väl räcka. Upptäckte dock när jag kom hem att jag kanske borde ha tagit de vinröda ljusen och inte de klarröda????? Hmmm festhäftet är ju ganska vinrött men bladen är både lite klarröda och mörka och glashjärtana är ju klarröda precis som ballongerna hmmm det är svårt men det stör mig att det ska va så svårt att få precis samma färg på allt. Förmodligen så är det ingen som tänker på det i mörkret i lokalen sedan i alla fall förrutom jag.
    Jenba
    Jag har fakta om kyrkan samt lite bilder på vår hemsidaom du är intresserad. (de ligger under vigsel+ kyrkan

• Angelflikkan

haha, så brukar jag oxå göra..

tja, vi får se hur det blir..
    Linnéa hosta kanske beror på förkylningsastma tror bvc, så vi ska till läkaren i morgon.. hoppas vi får nån bra medicin så hon (och jag) får sova snart..

lillfraggel1 skrev 2008-01-16 17:15:03 följande:
    Stackars dig Angelflikkan. Hoppas hon kryar på sig snabbt och att sambon piggar på sig så att du inte går under. Du kan få skratta lite åt Dumbo som tror att kvinnor som är hemma med barn bara går hemma och latar sig . Att fantisera lite över vilka hemskheter som man skulle kunna utsätta honom för brukar hjälpa mig.
  • lillfraggel1

Ja hoppas verkligen för vi vill att du är pigg och glad på lördag så att du orkar med oss

• Äntligen är det min tur

Vi får pigga upp varandra.... Jag kommer behöva köras i rullstol. Min rygg pajjar av alla flyttlådor!! Suck! Jag får kinamat snart av min kära lilla man ( tänk snart kan man säga att det är min MAN. Ohhh va med vuxenpoäng!!)

Fraggel
    Bra att de passade. Jag köpte stora klarröda till nästa jul.Har du några ljusfat? Annars kanske du kan låna/köpa Angels genomskinliga glas sen...
    Bilen är lagad eftersom du va på shopping eller???

Ak
    Såg du att det finns 2 likadan i stl 36 här på BT. en för 3000 o en för 3500:-

Angel
    Har du fått sova nåt? Kom svärmor o räddade dig? Sitt nu inte här i kväll.... gå o lägg dig.

• Angelflikkan

ja, för ni kan glömma att ni blir av med mig..

lillfraggel1 skrev 2008-01-16 17:27:10 följande:
    Ja hoppas verkligen för vi vill att du är pigg och glad på lördag så att du orkar med oss
  • Angelflikkan

Äntligen är det min tur skrev 2008-01-16 18:02:01 följande:

AngelHar du fått sova nåt? Kom svärmor o räddade dig? Sitt nu inte här i kväll.... gå o lägg dig.
    nope, fick inte tag i henne förrän det var för sent på eftermiddagen..
    men hon kan komma i morgon om situationen ser likadant ut då..
  • Angelflikkan

AK
    föresten, skulle din kompis med på lördag??
    pratade nämnligen med min toastmadam nyss och hon var sugen på att följa med på lördag (okej va tjejer??) och hon bor i uppsala..
    men ska din kompis med så fixar väl jag och toastmadam oss dit själva..

men annars kanske hon kan åka med er från uppsala??
    går det bra äntligen???

• Anna19juli-08

Angel- Hon kommer inte med så det finns en ledig plats till din kompis.

Äntligen- Vilket nummer var det på klänningen? Är det den som finns i Eskilstuna? Och sen en 34 i stockholm? Blev lite osäker på om det var den, blandar ihop dom!

Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......