• Äntligen är det min tur

Uppsaltråden fprtsätter......

Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
    Men nu startar jag en ny här

Nu babblar vi vidare här!!

• Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......

Tjenis! Lever du? HUr går det med planerna????

• jenba

hahahaha

just nu går det ganska långsamt har inte kommit så mycket längre än sist vi sågs, bortsett från att det har skett lite ändringar under vägens gång. men inte så mycket längre sen sist...

men men, det visar sig så fort budgeten fastställs.

Blir det utomlands?
    Datum?

• lillfraggel1

I all min ilska så har jag glömt att berätta att jag skrivit klart texten till våra inbjudningar. Jag har också satt ihop en korografi till mig och Kotten. Vi tränade faktist lite i lördagskväll här hemma. Det lutar åt att det blir ett medley med lite seriös dans och lite spex. Tyvärr så är Kotten inte så dansant hehe.
    Jag vet inte om jag har sagt det men jag har ju faktist det som yrke också om det är någon som vill ha lite tips.

• Angelflikkan

åh, det kan vi behöva!!!!

lillfraggel1 skrev 2008-01-15 21:25:07 följande:
    I all min ilska så har jag glömt att berätta att jag skrivit klart texten till våra inbjudningar. Jag har också satt ihop en korografi till mig och Kotten. Vi tränade faktist lite i lördagskväll här hemma. Det lutar åt att det blir ett medley med lite seriös dans och lite spex. Tyvärr så är Kotten inte så dansant hehe.Jag vet inte om jag har sagt det men jag har ju faktist det som yrke också om det är någon som vill ha lite tips.
  • lillfraggel1

Säg bara till vad ni ska ha för musik samt hur svårt det får vara så kan jag börja fundera lite på roliga danser.

• Angelflikkan

tackar gumman, du är en daaarling

lillfraggel1 skrev 2008-01-15 22:20:32 följande:
    Säg bara till vad ni ska ha för musik samt hur svårt det får vara så kan jag börja fundera lite på roliga danser.
  • Angelflikkan

idag är jag så arg!!!!

L har ju varit sjuk och hostat hela nätterna och jag har varit uppe typ två ggr i timmen mellan tolv och fem. vid fem vill hon gå upp.. bläää är så jäkla trött att jag snart inte orkar stå upp.... zzzzzzzzzzzzzzzzz

samtidigt har sambon mått dåligt hela hösten och gör det fortfarande.. han har vinterderpressioner och medicinerar för det.. men nu funkar tydligen inte medicinerna och han har varit som en blandning mellan en pms-kärring och en zombie sen oktober.. att få ett besök hos läkaren är ooooomöjligt, men nu har vi tjatat till oss ett nsta vecka.. (gissa vem som ska med och berätta hur sambon är för läkaren!!!!???)

så jag har fått ta i princip ALLT här hemma..
    allt han gör är att plocka i och ur diskmaskinen..
    sen sitter han och datar hela kvällarna, som en zombie...

blääääääääääääääääääääääääääääääää

jag vet att det beror på medicinen men nu orkar jag inte mer..

jag försöker få bröllopet planerat i tid, vara en glad och trevlig sambo och mamma, hålla huset i ett inte för smutsigt skick, ta hand om ett kinkigt hostigt barn, träna två till tre ggr i veckan och gå ner i vikt till bröllopet..
    toppa det med att få sova tre timmar per natt UPPHACKAT!!!!

jag har sen början av december sagt till sambon att jag börjar bli rätt sliten nu..mmm, säger han och sen viker han en omgång tvätt typ.. sen glöms det bort..

nu i morse blev jag vansinnig och skrev ett långt sms till sambon att jag byter nu, nu får han vara hemma och jag går och jobbar.. för det är FAN mycket enklare!!!!!!

Låter som du behöver ett uppiggande samtal. Jag ringer dig!!!!

• jenba

vi riktiar in oss mer och mer på 090808, jag tror det blir bra. och så ska jag höra av mig till linnécafeet i bergsbrunna och höra om deras meny och passa på att titta lite på hur deras festvåning ser ut. har inte varit där själv än så det står att göra på listan. när jag ska ta kontakt med dem vet jag inte riktigt än. hur går det själv? den stora dagen närmar sig

Äntligen är det min tur skrev 2008-01-15 12:55:14 följande:

Blir det utomlands? Datum?
Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......