Uppsaltråden fprtsätter......
Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
Men nu startar jag en ny här
Nu babblar vi vidare här!!
Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
Men nu startar jag en ny här
Nu babblar vi vidare här!!
Vet ni, jag va på Fullerö Handel idag. Hittade massor med fina guldgrejer, röda grejjer o röda grejer. Ni borde åka dit o kolla dekorationer till dukning mm.
Jag beställde 50 stora diamanter!!!! Här ska det bli glitter o glamour minsann!!
Beställde faktiskt 55 tillslut... Hehehehe....
VAR E NI???????? Har ni ett liv utanför BT????
Idag har jag hittat en frisör!!!!!!!! Jippi! Billig är hon också. I like! Grannen till min bror!
Har även hittat rosa sprayfärg hos en billakerare... Jippi!! Annnan granne till min bror!
Ibland faller bitarna på plats iaf.
AK ses i morrn när vi ska till outleteten!!
gaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh!
blir ju tokig.. har inte kommit in på bt under hela gårdagens kväll.. morr...
NU kan man minsann koma in, halv sex på morgonen.. "tur" att man har en morgonpigg dotter så man får hänga lite på bt..
ha skoj på outleten tjejer!!
Ja man blir galen.....
Det fanns inget direkt. Tärnklänningar fanns det massa fina.
Hej tjejer.
Jag har fått mina smådiamanter idag! Dom glittrar jättefint. Men dom va ju mycket mindre än jag trodde! Det va jag som hade läst fel!!! Det blir mog bra iaf!!
Nu har jag städat ur min lokal. Ska lämna nyckel i morrn bara...
Sen sk ajag faktiskt ner på stan o beställa bröllopsresan tänkte jag. Kanske blir samma hotell som er!! Får se i morrn Ska bli kul.
Jag är hel nöjd med att vi bokat resan. Till och med Tobias blev lite lugnare när han fick höra att du gillar hotellet + att det inte är en massa ormar där.
Va synd att diamanterna var små.... Men de glittrar säkert super fint. Har du hört något om våra caketoppers? Börjar bli lite orolig.
shiiiit! Det har jag glömt! Har ju inte hört nåt, därför har jag glömt.... HUR GÖR VI NU DÅ?????
Hotellet va vi bara in snabbt på. Men vi gillade DÅ vad vi såg. Det är ju ingen hålligångstad. Så ni vet.
Va typiskt OM det skulle komma en sån där lång ja-el dårå.... Uähh. Vilka satyg till djur. Utrota skiten!!!
hehehe vi är inte ute efter party utan sol, bad, god mat, shopping och se lite kultur.
Såg att de finns kvar på ebay så företaget finns i alla fall kvar.
I morgon ska jag ner på stan för en välbehövlig Thaimassage + färga mina fransar och bryn.
har nu hittat en länk om blekning i U-A med zoomlampa www.minmun.se/aktuellt/erbjudande-pa-tandblekning/
Jag har ju köpt på nätet. Ska bara prova också. Det ska vara samma medel tandläkarna använder!
Jag har fyndat!!!!!!! Igen!!!! Ljusstakar i vitt frostat glas för värmeljus. 1 kr st!!! På coop. Perfekt. Hittade även blomglas men det fattas några förpackningar. Så jag åktte upp till Gränby. Men där hade de ju stängt halva affären juh. Så jag måste ringa o kolla med det i Rotebro eftersom P passerar där varje dag.