• Äntligen är det min tur

Uppsaltråden fprtsätter......

Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
    Men nu startar jag en ny här

Nu babblar vi vidare här!!

• Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......

Glömde säga ifall nån läser.

Det är rea på MIO på stan 50% på ALLT.

Det fanns billiga ljus, vaser, guldfat mm mm mm

JAg köpte 4 stoora vaser till vigselplatsen... hi hi hi det kommer bli sååå fint!

• Angelflikkan

hej hopp

jag mår bättre idag, hostar fortfarande men febern är borta.. L mår dock fortfarande dåligt.

J och jag pratade om hur vi ska göra på fredag.. JAG borde vara frisk, men man vet ju inte med skruttan..

sååå OM hon fortfarande är sjuk så kommer nog J vara hemma och ta hand om henne så vi kan prata i fred.. är det okej med er tjejer????

kraaaaaam
    Äntligen är det min tur skrev 2008-02-12 22:47:27 följande:

Hej kompis.Välkommen tbx. Saknat dig. Läängtar till fredag så du måååste blir frisk.Krya på dig! Vilken tid sa vi? AK slutar 16.30 sen kommer vi. Är det ok?

Det är ju heeelt ok.
    Så är det att ha barn ju

Krya på er. Det verkar som att det är många som e sjuka nu.

Visstja, vi har hitta nåt kul till dig idag som du får se på fredag....

Jag har föresten beställt godisar med tryck idag på ett tryckeri i stan! + pennor med tryck på till bröllopsprogramen...
    Känns kul!

• lillfraggel1

Tack för i dag äntligen!
    Jag köpte 4 rågade dl med glittriga guldhjärtan för 40kr. Såg att de hade en massa rosa flytljus, doftljus och blockljus som var nedsatta på Myrra också men du har säkert köpt alla ljus du behöver redan

Det ska bli jätte trevligt att komma hem till dig på fredag flikkan. Jag ska hinka kaffe så att jag inte är så trött. Jag är sjukt trött just nu men nästa vecka är det sportlov.

• Angelflikkan

hej tjejer

jag måste tyvärr berätta att jag måste ställa in morgondagen.. jag mår ännu inte bättre och skruttan har feber för femte dagen i rad nu..,

jag orkar inte ens vara uppe i mer än en timme, sen måste jag sooova..

så jag VILL VILL VILL men måste erkänna att jag är för sjuk..

åhhh, jag som sett fram emot det ju..
    ni kanske kan komma nästa fredag?

jag pratade precis med lillans läkare, eftersom hon haft feber så länge.. vi får komma in på en akuttid i dag kl 11.30 för att ta mer tester..
    och det kanske inte är så bra för er att komma hit om vi inte ens vet vad vi hemsöks av...

bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

så här sjuk har jag inte varit på ÅR, och då jobbar jag ändå med barn...

ni kanske får träffas i uppsala, ni tre. så hoppas jag att ni kan alla nästa helg, så jag får träffa er snart...

nu blir jag bara så less.. suck...
    jag längtar efter er ju..

JO...

STORA KRAMAR PÅ ALLA HJÄRTANS DAG!!!

• Angelflikkan

hej hej igen

äntligen hälsar att hon kan nästa fredag.. kan ni då??

jo, nu är vi hemma efter en tur till läkaren och apoteket.. Lillan har öroninflammation så nu är det penicillin som gäller.. hon bara gnyyyr och gnider sig på örat.. stackarn..
    så nu vet vi varför feben inte gått ner..

• lillfraggel1

Va tråkigt att ni är så sjuka flikkan.

Tror inte att jag kan då. Kommer hem från Riga på eftermiddagen och åker till Göteborg på lördags morgonen så jag måste nog va hemma och packa om. Men Anna och Äntligen ni får gärna komma över till mig i morgon. Kotten ska på basket.

Krya på dig flikkan + skruttan

• Angelflikkan

åhh vad tråkigt fraggel..

hmm, kan vi hitta nån annan dag som passar alla??

ha så skoj i morgon.. suck... vill oxå vara med ju..

• Anna19juli-08

Äntligen- Är det ok om vi pysslar lite tillsammans en annan helg? Pratade nyss med Fraggel om att åka til sthlm på lördag och fixa ringar, en av få helger som skulle funka, plus att jag har insett att jag nog måste pyssla just inbjudningskorten i min ensamhet...haha. Jag satt och skar till papper häromdagen och blev tokig bara min bättre hälft pratade med mig... Jag behöver verkligen koncentrera mig (perfektionist som jag är...) Är en del att frakta också... men det är mycket mer som ska pysslas sen som t.ex. askar så en pysseldag ska vi nog få till! ... Känns det ok?

Angel- stackars stackars liten... tänker på er! Jag är tyvärr också upptagen nästa helg. Min tärna kommer på besök.

Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......