• Äntligen är det min tur

    Uppsaltråden fprtsätter......

    Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
    Men nu startar jag en ny här

    Nu babblar vi vidare här!!

  • Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......
  • Äntligen är det min tur

    Borta vid inneandyhallen. Rondellen vid IKEA men till höger iatället!

  • lillfraggel1

    Jag vill leka Vad sägs om kl 16 i morgon i Svartbäcken?

  • lillfraggel1

    Angelflikkan ! det är bara bra med mig. Är nästan färdig med alla julklappar nu. Det blir förhoppningsvis klart i morgon efter pärlshoppen

  • Äntligen är det min tur

    Ok. Var i Svartbäcken? Ska jag hämta upp dig nån stans? Ska åka runt på lite ärenden då tror jag...

  • lillfraggel1

    Du gör som du vill. Jag kan ju messa dig när jag kommer hem från jobbet så kan du om du vill plocka upp mig så kan vi åka tillsammans. Jag vet inte om jag har A-lags möte i morgon. Om jag har det så är jag hemma ca 16 om inte så är jag hemma vid 15. Jag antar att jag inte har något möte för alla vill nog hem dagen innan avslutningen. Pärlshoppen stänger kl 18 i morgon

  • Äntligen är det min tur

    OK. Vi hörs på telefon så får vi se hur det blir då...

  • lillfraggel1

    Tack för tipset om IKEA äntligen. Jag var där och shoppade mer än jag klarade av att bära själv men det kostade bara ynka 100kr
    Du hur mycket har du betalat in till vår beställning? Hur mycket ska jag sätta in på ditt konto. Kom på att jag glömt att fråga.

    Tack för i kväll. Jag är jätte sugen på att göra halsband men måste ta tag i julklapparna först.

  • Äntligen är det min tur

    God jul hela gänget. Hoppas alla får det bra.

    Ta det lungt.

  • Anna19juli-08

    Gog jul allesammans! Hoppas allt är bra med er! Min huvudvärk har lagt sig, underbart, så nu försöker jag ta det lugnt och bara julmysa! Vi är uppe i hälsingland hos mor och far för att fira jul. Jag ringde aldrig After six utan har lagt allt det där åt sidan tills efter jul. Men jag har fortfarande klänningen i åtanke.

    Förresten, igår tittade jag på farmors bröllopskort och hon hade en jättefin krona som hon lånat av kyrkan! Tänk vad kul det vore att gifta sig i samma krona som henne! Hon är min idol nämligen!

    Ha det så bra allihopa!

  • lillfraggel1

    God jul från mig med. Hoppas att kronan finns kvar i församlingen Anna. Ha det så bra. kram

Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......