• Äntligen är det min tur

Uppsaltråden fprtsätter......

Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
    Men nu startar jag en ny här

Nu babblar vi vidare här!!

• Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......

nessan
    taaaaaaack!!!! :-d

Allergier?
    Ja massor. Men huvudsaken att det inte är nötter. Då blir det akuten i ambulans...

Det löser sig.

lillfraggel1 skrev 2007-12-06 16:02:20 följande:
    Hur är det med allergier brudar????? Så att jag vet vad jag törs servera.
  • Angelflikkan

vadå yahooooo?

nu är du heeelt senil.. jag har spraaaaaaay.. hahaha

Äntligen är det min tur skrev 2007-12-06 22:51:22 följande:

HAhahahah. Jag hade ju skickat den för lääääääääänge sen. KOlla din Yahoooooooooo! Jag är inte helsenil, bara halv.

Ohhhhhhhhhhhhhh solly!!!!!!!!!

Ses snart hos Fraggel....

HAr varit på shoppping idag. Hittade jättefina servetter på Platagen till dig. Det fanns bruns, guld, kopparfärgade. Jättesnygga. Passar dina färger.

• Angelflikkan

tack för igår tjejer, speciellt till lillfraggel som var värdinna.

• lillfraggel1

Tack för i går tjejer. Jätte kul att du också hängde med Angelflikkan.

Nästa gång vi träffas allihopa så får vi ta och skriva upp allt som vi kan hjälpa varandra med så att vi tar med det i vår bröllopsplaneringar. Själv så har jag redan börjat på listor till mina när och kära på saker som de ska få ansvara för

Berättade för mannen om skräcksenariot med fotbollsmatch på bröllopsdagen. Förvånande nog så sa han att - gifter sig gör man bara en gång så om folk inte kan klara sig utan att titta på fotboll så behöver de inte komma. Han sa att självklart skulle vissa av hans kompisar knorra men det skulle deras flickvänner få ta hand om . Om en kompis gifter sig så ställer man upp.
    Jag blev mycket glatt förvånad över hans inställning.

• lillfraggel1

Jag är så sjukt sugen på att pyssla. Tänk om vi kommit på det lite tidigare så hade vi kunnat ha en pysselkväll med att göra julkort bara för att träna inför bröllopen.
    Tänk er pysselknyt.
    Vi fixar lite mat och god dryck samt alla tar med sig några stämplar, dynor, färgade papper, embossingpulver, glitterlim m.m Det hade varit sjukt roligt.

• Angelflikkan

jaaa, det låter jättekul!!!!

allt som innehåller pyssel gillar ju jag, scrapoholic som man är..

TACK tjejjer för igår.
    va tiden går fort när man har kul.

Lillfraggel
    Bra förslag med listor vad vi kan hjälpa varandra med... Det gör vi !!

Ak o jag pratade om att vi skulle kunna sitta allihop o fixa våra egna kort hemma hos någon. Jag har ju stort bord för 12 pers så då ryms vi alla med våra grejjer. Jag antar att vi alla kommer sitta några timmar med våra grejjer.

Pysselknyt = perfekt. Allt med pyssel e jag med på. Men det är ju lite tight ni innan jul. Men ....

Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......