Uppsaltråden fprtsätter......
Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
Men nu startar jag en ny här
Nu babblar vi vidare här!!
Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
Men nu startar jag en ny här
Nu babblar vi vidare här!!
Vi fastnade för samma klänning. Fastän vi har helt olika kroppsform. Men AK hittade en till sen som jag tyckte va finare på henne, men dyrare naturligtvis.... Vi va där 5 timmar!!!!
Jag hade velat men är föööööör tight i schemat. Fota bröllop, dop o storebror fyller år....
Ska försöka få ihop julkorten ikväll... Allt har kommit hem nu. Hinner man 50 kort på en kväll????!!!!!
Jag sa ju att ni skulle räkna med 5h...... Vad var det för klänningar som ni hittade? Visst har hon mycket snyggt? Är det någon som har lite bilder?
Äntligen jag kom på en sak. Vi borde nog maila att de skriver gift på paketet eller i alla fall skriver ner summan så att vi slipper tull. Ingen reklam eller företagsnamn på paketet heller. Vi vill ju att det ska se som det är en privat person som har skickat.
Jag har redan pysslat mina julkort men annars hade jag jättegärna gjort det! Är alltid roligare att pyssla tillsammans! Själv så försöker jag låta bli att pyssla just nu för att skona huvudet men det är så svårt att göra ingenting! Det är verkligen inte min grej! Men huvudet blir värre av att jag koncentrerar mig...
Jag har hittat en jättefin klänning på blocket som jag ska iväg och prova i morgon om huvudet tillåter! Lust att följa? Vore trevligt med sällskap!
Vilken tid? Om det är efter kl 16 så kan jag
kl 15 tyvärr! Va synd!
Det måste vara fler som ska gifta sig i Uppsala förutom dessa två tjejer. Finns det några som har "matnyttiga saker" och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?
Dessa två?
hej tjejer
här är det kaos!!!
äntligen min tur vet vad som hänt.. för er andra kan jag ju berätta att lokalen är redan bokad.. vi som trodde vi var ute i god tid.. hmmm.
jag försökte få tag i kvinnan som ansvarar för lokalen i två veckor, och fick idag reda på att hon gått i pansion. :-O
då kanske man kan ha en hänvisning på telefonen??
bläää.. så nu är vi tillbaka i lokaljakten..
vad händer hos er då???
Stackare måste va sjukt irriterande när du har sökt henne så länge. Kan vi hjälpa dig i jakten på något vis? Själv så ska jag rulla tummarna i min ensamhet här i morgon. Får väl pyssla med mig själv då hinka lite rödvin med kanske så att jag kan sova när Kotten är borta. Alla vänner är ju upptagna så här innan jul och här på BT är det också väldigt lugnt den här årstiden.....