Uppsaltråden fprtsätter......
Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
Men nu startar jag en ny här
Nu babblar vi vidare här!!
Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
Men nu startar jag en ny här
Nu babblar vi vidare här!!
mmmm verkligen..
var så arg så jag grinade.
jag tror inte det, men tack ändå..
vi letar för fullt just nu.. ska kolla på en lokal på söndag, ringa slottet på måndag osv..
hoppas verkligen vi hittar en fin lokal bara..
ahh, jag är inte heller hemma i morgon.. annars hade du fått kommit hit så hade vi kunnat pyssla ihop.
vi ska på julbord med sambons jobb.. hoppas bara tjejen mår lite bättre i morgon.. hon har varit lite kinkig senaste dagarna.. vet inte vad det är.. tänder kanske..
hoppas du får en trevlig lördag ändå.. drick ett glas vin för mig oxå, jag som kommer köra i morgon..
JA då. Vi har hålit igång här länge med en massa matnyttigt... Men det är ju ingen annan som vill va med
därför har allt blivit väldigt personligt iom att vi bara är 4-5 pers som skriver här...
Men du är hjärtligt välkommen. Allt vårat står nog i början av tråden eller den förra som heter "träffas o fika?" Den blev avstäng efter 3 månader som alla andra trådar.
Har du nåt kul o berätta? När var hur ska ni gifta er?????
Berätta så fyller vi i vårat!!!!!!!
julibröllop 2008 skrev 2007-12-14 16:03:53 följande:
Hörrni tjejjer, här e fullt ös medvetslös. Shit va stressigt det är.... Ska iväg o fota bröllop nu men kanske hinner jag skriva lite i natt!!!
Skriv lite kul som jag kan skratta åt sen....
Ska du ner på stan och heja på pappa i morgon? Jag funderar på att åka ner och kolla + ställa mig i kön för julklapp. Hur dags tror ni att man måste vara där?
Jag måste införskaffa mig lite att göra när jag åker till svärmor i mellandagarna. Tänkte ta mig en tripp till pärlaffären. Är det någon som har lust att hänga med någon dag nästa vecka?
ÖPPETTIDER:
EXTRA ÖPPET VECKAN INNAN JUL! (17/12-22/12)
Måndag och onsdag 10.00-21.30 som vanligt.
Tisdag, torsdag och fredag är det extra öppet till 18.00 samt lördag till 16.00.
Söndagen den 23/12 stängt tom onsdagen den 26/12 Torsdagen den 27/12 och Fredagen den 28/12 Öppet mellan 10.00-14.00 Lördagen den 29/12 Öppet mellan 10.00-15.00 Stängt mellan söndagen den 30/12 tom tisdagen den 1/1. Onsdagen den 2/1 öppet efter ordienarietider igen.
ORDINARIE ÖPPETTIDER ÄR:
Måndagar & onsdagar: 10.00-21.30 Tisdagar: 10.00-16.00
Torsdagar & Fredagar: 10.00-14.00
Lördagar: 10.00-15.00
ÖVRIGA TIDER ÄR BOKNINGSBARA!
OBS! Scrapbookingen har INTE samma öppettider som Pärlbutiken, vi är två olika företag. Scrapbookingen är öppen mellan 10.00-14.00 varje dag samt onsdagar mellan 18.00-21.30 och lördagar 10.00-15.00
Nu har jag provat klänningen. Jättefiiin! Fraggel, du har möjligtvis inte tid att följa och kolla på den imorgon någon gång? Skulle verkligen behöva smakråd!!!! Det är sååå svårt!
jAg hinner inte hur gärna jag än viiiiiill.
AK vad är det för klänning. Finns bilden på blocket?
fraggel.. jag kanske kan följa med.
ska kolla upp hur veckan ser ut.. återkommer..
kram och natti på er
Vi får höras i morgon Anna så kan vi bestämma hur vi tar oss dit. Förmodligen är jag hemma runt kl 15 och då kan jag plocka upp dig eller så möts vi någonstans. Det ska bli kul att se klänningen som du har fastnat för.
Angelflickan kolla schemat du Jag har ju lite rabatt där så du kan ju plocka ihop det du vill ha så kan jag handla. På måndag ska jag till collektion om det är någon av er som ska ha något.
fraggel: ahh, min vecka ser sååå bokad redan..
mån: julmiddag med arbetslaget
tis: bvc-besök
ons: julbord med hela skolan
tors: besök av långväga kompis
fre: julavslutning och sen hämta mamma i uppsala och så ska vi inhandla all julmat.. PUST..
fast jag skulle vilja ju.. hmm.. synd...
men veeeeeeeeeeeeeet ni?
idag fick jag hit klänningen!!
åhhh så kuuul!!
har fotat mig i den, men nu hittar jag inte kabeln till kameran.. hihi. ska kolla i morgon när det är ljust..
Äntligen: fotade även tärnklänningen, så det kommer bild på den med..
åhh så kul att prova klänningen.. jag spände inte alla resårband och ryggplattan ordentligt (eller ja, sambon gjorde det inte) och snörde bara halva vägen med snörningen i ryggen..
men oj vad fint!!
det såg inte sååå farlig ut storleksmässigt heller.. känner att jag behöver minska ett par cm i omkrets, speciellt vid "kärlekshandtagen".. hihi
men jag trodde den skulle sitta värre än den gjorde..att den sen behövs ta upp en decimeter är en annan sak.. hahahaha