Uppsaltråden fprtsätter......
Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
Men nu startar jag en ny här
Nu babblar vi vidare här!!
Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
Men nu startar jag en ny här
Nu babblar vi vidare här!!
Säg till när du ska till HeFa för jag vill också dit och kolla. Har du någon bild på dion klänning och krona. KLart du ska ha kronan först och sedan tiara. Du har säkert någon kompis/tärna som kan fixa till bytet samt kanske kan träna på bytet när du gör din provuppsättning. Det måste ju gå att lösa.
Klänning o krona finns i mitt galleri. Kronan e verkligen oputsad. tar med den på fredag när vi ses hos AK så får ni se.
HeFa tänkte jag ta någon dag snart men du jobbar väl alla dagar va? Kväll e ju så bökigt med barnvakt. Hon tykte det va lite tråkigt igår när jag o mamma provade klänningar i 2 timmar...
ja jag börjar jobba i morgon. På onsdagar kan jag gå kl 13.30 från jobbet...Lika så på fredagar. Mitt sim kort till mobilen är paj så ni kan inte nå mig på den just nu.
Kanske skulle köra nån onsdag då... Vi kan bestämma nåt på fred när vi ses.
Hej!!! Nu har jag återvänt! Kom precis med tåget! Måste gå och slänga i mig något att äta så jag återkommer (slängde mig över datorn ! Men HeFa låter mkt bra, jag är på! Onsdagar slutar jag tidigt!
Hej Anna roligt att du också har hittat hit igen Är vi fortfarande välkomna hem till dig på fredag?
Hallå tjejer! På lördag är det öppet hus på Tunet. Man får en gratis prova på lektion i bugg och foxtrott
Öppet Hus i vår lokal på Svartbäcksg. 86, lördagen den 12 januari då du fritt kan prova på
bugg kl 15.00 - 15.45
foxtrot kl 15.45 - 16.30
Jag och Kotten har varit på två sådana här öppet hus och det har varit riktigt lärorikt och kul. ÄR det några som vill hänga med? Det skulle va roligt om vi kunde gå allihopa med våra m2b. Anna du pratade ju om danskurs tidigare...
Det hade ju varit kul. Men jag fotar bröllop.... + att Peter fyller år. Så då ere kalas här...
Är det bara på lörd???
Visst är ni fortfarande välkomna! Måste bara be om att få återkomma om tiden eftersom jag inte vet hur länge jag jobbar på fre. Ska kolla upp det imorgon! Låter jättekul med dans! Hade ge och för sig funderat på att ta mig iväg och prova klänningar i sthlm på lördag... lite stressad över den saken nu... Men det vore verkligen skoj! Och min blivande kan inte dansa alls så det vore behövligt! Jag återkommer i frågan!
Var ska du? Till nån av de stora?
Jag ska ta en tripp dit snart också. Börjar också bli lite stressad över det. Låter ju helt sjukt egentligen när det är 7 månader kvar....