• Äntligen är det min tur

    Uppsaltråden fprtsätter......

    Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
    Men nu startar jag en ny här

    Nu babblar vi vidare här!!

  • Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......
  • Nessan
    viktualia skrev 2007-12-06 13:18:01 följande:
    Äntligen är det min tur - en smygläsare ger sig tillkänna.... jag har just också röstat på din pappa! Häftig insats!!Smygläsaren som gift Uppsalabo i förskingringen smyger ut igen....
    Åh, så bra att jag läste detta. Kikar in i tåden emellanåt jag med, Uppsalabo som jag är, och tack vare viktualias inlägg såg jag 'äntligens' inlägg om tomteomröstningen. Nu har också jag röstat på din tomtefar!
  • Anna19juli-08

    Fraggel - Jag bor i Slavsta så jag får cykelavstånd till dig! Perfekt! Vilken tid var det sagt?

  • Anna19juli-08

    Är det någon som har koll på valskurser i Uppsala? Fick just den eminenta idén att ge min blivande en sådan i julklapp! (undra hur han tar det hahahaha!!!)

  • lillfraggel1

    Anna jag sa till min m2b för ett år sedan att det enda som jag önskade mig i julklapp var en danskurs heheh han HATAR att dansa och har 2 vänsterfötter. Men när det blev julafton så fick jag faktist en danskurs. Vi gick vals och foxtrott samt bugg. Det var super kul men han har glömt bort det mesta då han inte vill träna... Så det är nog dags att gå en kurs igen inför bröllopet

  • lillfraggel1

    Ni är välkomna hem till mig till kl 17.30. Tiara tjejen kommer kl 19.00. Jag ska på make up rådgivning med min tärna i morgon på face så jag kommer hem ca 17.20 så maten står inte riktigt på bordet 17.30 (hoppas det är ok). Det blir ingen avancerad mat så det går fort.

  • Angelflikkan

    hoppas jag fortfarande är välkommen!

    äntligen har inte sms-at mig adressen som hon lovade.. du kan möjligen inte maila den till mig Lillafraggel?????

  • lillfraggel1

    självklart kan jag maila den till dig Angelflikkan vad har du för mail adress

  • Äntligen är det min tur

    HAhahahah. Jag hade ju skickat den för lääääääääänge sen. KOlla din Yahoooooooooo! Jag är inte helsenil, bara halv.

Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......