• Äntligen är det min tur

    Uppsaltråden fprtsätter......

    Hej kompisar. Vår träffas o fika tråd hade varit igång för länge...
    Men nu startar jag en ny här

    Nu babblar vi vidare här!!

  • Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......
  • lillfraggel1

    Hallå hallå nu är jag hemma igen. Resan till Helsingfors va jätte trevlig med en massa god mat och dryck. Hemresan var fruktansvärd. Det gungade jätte mycket direkt när vi lämnade hamnen och värre blev det hela tiden. Vi tog åksjuketabletter men mådde dåligt allihopa. Det blev ingen alkohol och tidigt i säng....

    AK jag vill också se klänningen. Tog du några bilder?

  • Anna19juli-08

    Hej hej!Stackars dig Fraggel! Inte kul alls att vara åksjuk! Jag tog bilder på klänningen, slänger genast iväg ett mail till er!

  • Äntligen är det min tur

    Mycket stiligt!!!

    Vi lär ju prova mer i Vittinge nästa onsdag. Så jag hoppas att du inte har bestämt dig redan....

  • Anna19juli-08

    Ingen fara haha! Jag är världens veligaste person! Jag kan aldrig bestämma mig!

  • Äntligen är det min tur

    är du sjuk idag med?
    Jag e hemma med sjukt barn idag. så jag e lite uttråkad....

  • Anna19juli-08

    Jag fick lova att vara skukskriven minst en vecka för att vila upp mig. Är egentligen sjukskriven tills 11 december men kan inte hålla mig borta från jobbet så länge... På onsdag har det gått en vecka.

  • Äntligen är det min tur

    Aha. Men då får du ju bröllopssurfa lite iaf... Om du orkar förstås.

    Har du kommit på nåt mer i planeringen?

  • Anna19juli-08

    Jepp.. tur i oturen haha.. nej jag har mest samlat idéer och funderat på hur jag vill ha det egentligen.. försökt se det framför mig haha.. Har köpt lite på panduro sen sist.. guldståltråd och pärlor som jag snurrat fast.. tänkte ha runt blockljus eventuellt... och köpt en sats med tvålmaterial för att göra egna hjärttvålar... MYCKET VIKTIGT! haha.. Min blivande trodde jag blivit knäpp (are)! Men egentligen är det ju detaljerna som gör det och sen kommer man inte ha tid att samla grejer till akutkit osv... Ska satsa på att börja med inbjudningskorten ordentligt snart, det kommer nog att ta sin tid! Hur går det för dig? Det känns som ni har kommit så långt allihopa!

  • Äntligen är det min tur

    Jag ska också påbörja inbjudningarna snart. När ska du skicka ut dina? Vi lär skicka våra rätt tidigt för vi vill ju att så många sommöjligt ska sova kvar till dag2. Hur ska era se ut?

    JA detaljer är viktigt. Det är ju därför man sitter såhär o samlar ideér.

    Håller på o hamstrar detljer till fethäftet. Kollar musik till vigsel. Våran fantastiska sångare har ju sagt ja (prel) Men det verkar så. Då blir vigseln helt fullkomlig. Jag är sååå lycklig för det. Kan skicka dig ett mail på en länk på youtube så ska du få höra vilken fantastisk röst han har.

    Vi ska ju ha lookaliks i vårt festhäfte på alla gäster så jag letar sånt också. Det e inte lätt o tar sån tiiiid.

  • Anna19juli-08

    Nej allt tar såååå lång tid! Yur att man har vänner som förstår det... Dom som inte lever i bröllopsvärlden saknar ofta upppfattning om hur mycket det faktiskt är att göra..haha Jättekul idé med lookalikes! Nu ska jag kolla ditt mail och lyssna! Hm ja inbjudningarna...mars kanske? Det är ju semestertider

Svar på tråden Uppsaltråden fprtsätter......