• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Englali

    Anja: HAHAH!!! *asg* Dina sexuella utläggningar och diskussioner är fantastiskt roliga. Du borde ha dig en alldeles egen snuskspalt någon stans

    Pumpkin: Nej, jag borde väl kanske inte ha det då. Och iofs, de som vi vet ofta reser eller bor utomlands vissa delar av året har vi redan sagt till att de ska boka in det datumet. Så på så sätt har vi ju ordnat den biten.

  • Bellanote

    anja ja det är perfekt tid.. nej vet inte heller vad det kommer ifrån men jag sa till sambon att ja varför typ? ja men i porrfilmer som sagt.. !!

    pumpkin ja varför måste de var onyktra för bättre de alltid är nyktra och kör nej men konstigt det där. men bra att jag inte är den enda som retar mig på det..

  • Anja 19 juli 2008

    Anettan73

    såg inte ditt inlägg, det hamnade så högt upp, här går det undan, haha

    Jag beställde från ultimatecake. Blev en tårta i vit och rosa sugarpaste, hihi med vaniljbotten, mört chokladbotten och passionfruktfyllning.

    Hon var hur trevlig som helst. Det blir nog skitbra Har börjat nojja över att tårtan kanske kommer bli tråkig, torr, att man ska ha en "kladdigare" variant utav tårta, men det är ju mina nojjor.

    Är nog visserligen ganska säker på att jag kommer att ändra mig angående fyllningen (som Daniel valde *asg*) och ändra till hallonfyllningen, fniss fniss...

  • Anja 19 juli 2008

    mörk chokladbotten ska det naturligtvis stå... mört är ju inte så gott i en tårta hehe

  • Bellanote

    anja vi ska ha hallonfyllnig så mumsigt..

    englali ja anjas snusk blogg det vore något..

    anette jag har beställt nu cellofan kuvert 9kr för 10 stycken.

  • Anja 19 juli 2008

    Englali

    ja tänk vad roligt... tänk att ha en egen spalt, hoho...

    hedebris

    Barnet och moderkaka, all extra blodvolym, fostervatten, livmoderns enorma storlek jämfört med normalt och extra vätska i kroppen är ungefär 10 kg, så du kan räkna med att 10 kilo försvinner redan i samband med att du har fött barnet! Så har det varit för mig alla gångerna!

    Det tar kanske någon vecka att bli av med vätska och extra blodvolym men efter någon vecka så kommer du vara av med de första 10 kilona sedan tar amningen effektivt bort resten, jag lovar

    So don´t worry

  • Brud 080524

    Englali - Du behöver ju absolut inte skicka några inbjudningar ännu! Vi gifter oss 2.5 månad innan ert datum och jag tycker vi är tidigt ute!

    Anja . Vilket härligt inlägg, var tvungen att läsa det högy för sambon!

    En tredjedel av papprena avklarade!

  • Bellanote

    anja du får ha en egen spalt inne på bt typ anjas sex spalt. typ som hon har fråga linn på aftonbladet.

    080524 väntar nyfiket på koret du ska lägga ut.

    anettan dina kort du hade i galleriet kommer nig bli jätte fränt med cellofan kuvert.

  • Anettan73

    Anja- Tack. Har vatt inne o kollat på hennes sida. Tårter i hästväg.

    Så hon är inte en sådan som står o pustar o stönar o tycker att man e dryg för att man velar. JAg e velpanna nr 1 nämligen.

    Jag hittade några cellofankuvert men måttet på mina e inte så lätta att få tag på verkar det som

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.