• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anettan73

Hej på er..

Äntligen är du inne Anja när jag går in här.

Vart har du beställt tårta ifrån???? Nyfiken... Läste att hon verkade vara bra/trevlig..

• Anettan73

På tal om Cellofan kuvert. Hade med tänkt det. Finns på nätet att beställa. Har det som favvo på vår dator men den e på lagning så nu är det sambons jobbdator som man sitter vid.

• Bellanote

vet inte var man kan hitta såna men lägg ut en tråd om det så borde någon ju veta var de finns..

mina kommer man ju se bröllops inbjudan texten tydligt och tror det kommer bli bra annorlunda men bra..

hedebris tänk på att bebisen väger med och då blir du av med en stor summa kg på en gång med usch hoppas du inte får panik över att jag skrev det nu..

Jo en anja fråga nästan hennes special ämne varför tror killar att de måste hålla på super länge så att tjejen får multipla orgasmer hela tiden?? om vi har sex när han är full gubben min tycker jag det blir lite jobbigt för då håller han ut så jävla länge så man tröttnar nästan.. det räcker med max 3 orgasmer och sen är det lugnt,, är lagom när han är nykter för då blir det 1 och då blir man inte så seg.

• Pumpkin

Hello girls! Jag bidrar med chips, dip och en halv ask Aladdin chokladhjärtan

• Englali

Anja: Men inte F-N kan ska du plåga dig igenom hela bröllopet? Jag provade ju lite olika klänningar den dagen jag köpte min, och jag provade en som höll in ordentligt, jag trodde jag dog. Fick inte luft, ingenting... ta av mig den var de enda jag vrålade i affären (den vägde 9 kilo så det krävdes att den satt åt ordentligt). Frågade expediten om det verkligen var meningen att man skulle kvävas till döds på sin egen bröllopsdag... hon bara skrattade lite smått irriterar och sa att "Den sitter precis så som den ska på dig, helt perfekt" Pah... aldrig att jag hde vandrat runt i den där en hel dag. Så Anja tänk dig för. Det kommer bli en låååång dag.

Så ljuvligt det är med helg... *mmm* Har inte så mkt planerat heller, desto bättre

Får lite ångest när ni skriver så om era inbjudningskort. Vi hade ju tänkt fixa våra nu och skicka ut dem i slutet på jan/feb där. Men nu när vi inte vet något med mamma så blev jag så himla kluven, så vi bestämde att vänta med precis allt om bröllopet tills vi får besked.

Vet ni vad min kärlek säger när vi bestämmer detta. Jag säger, vi kanske ska ta bröllopet till sommaren 2009 då eller ett vinterbröllop. Han svarar " Då skaffar vi en liten istället. Kan vi inte gifta oss vill jag ha barn".
    Haha, "här var det snabba vändningar" skämtade jag... Och han helt seriöst "Men ja Johanna, antingen det ena eller andra. Jag vill verkligen ta oss frammåt nu"
    Sååå tjejer, ja kanske inte kommer i min klännig till sommaren av HELT andra skäl...

• Brud 080524

Lägger ut en bild tillfälligt sedan när jag är klar! Hr ju docklite kvar att skriva ut!

• Bellanote

ååh chips och dipp avis. sambon håller på och dricker upp mitt vin hela tiden för han ska ju inte ha så han kan ta ett eget glas. men men ja se karlar..

snart klar med inbjudningarna bara till att klippa och klistra det sista i helgen nu och sen får jag nog kuverten nästa vecka.

• Pumpkin
    Bellanote: Det där har jag funderat över också - tycker det är ASjobbigt när han är alkoholpåverkad och håller på HUR länge som helst!?

Englali: Vad söt han är din sambo, som säger så menar jag Och inte behöver du känna dig stressad över inbjudningskorten, vi gifter ju oss före er och ska inte skicka ut förrän i februari/mars.
  • Anja 19 juli 2008

Bellanotte

fråga mig inte! Killar verkar tro att det är manligt att "hålla ut" och att det är vad tjejer vill ha. Har kanske nåt m porrindustrin att göra

När det gått för mig så fixar jag inte mer! Då får det vara nog, haha... Blir obehagligt efter det tycker jag! Kittlar mer så att jag vill skratta och blir nästan en obehaglig känsla att hålla på mer efter det. Men det är ju kanske bara jag som tycker så

Nä minsann... jag tycker att ett lagom långt knull är det bästa. Ibland föredrar jag t.om en riktig snabbis, kort men intensivt men de där långdragna fylleknullen, nä, alltså det är någon slags vanföreställning killar har att de tror att tjejen vill ha ett tvåtimmarsknull där man går igenom ALLA ställningar och blir slickad i 45 minuter innan penetrering typ.

Förspel 5-10 minuter, samlag 10 minuter = perfekt tycker jag

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

ta bort chokladen från mig... ställ den lite längre bort bara, så jag inte når, hehe

chipsen oxå, mums, men är det ok om jag doppar lite morot- och gurkstavar i din dippa?

Englali

Jag står ut med att vara inklämd. Inga problem. Jag är van! Går alltid och håller in magen allt vad jag pallar, varje dag, för att stå ut med mig själv, så det är lugnt

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.