• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

Men du Pumpkin... om det har kommit något gott ur den upplevelsen (kan man ens säga så) så kan det ju faktiskt vara att du aldrig efter det har gjort något som du inte själv har velat! Det är nog ganska unikt för tjejer i dagens samhälle!

*kramar om igen*

• Anja 19 juli 2008

Bellanotte

köp såna i jellymaterial, köp en normal och en lite större, använd mkt glid och lixom "tänj" sen kommer det att funka m mannen. Vet att det tog lång tid innan vi fick till det, efter typ OTALIGA försök, haha...

• Pumpkin
    Anja: Ja, så kan man nog se det faktiskt. Har varit benhård sen jag "sexdebuterade" att jag inte gör något som jag inte vill. Jag kan lyssna på vad den andra parten vill och sen fundera över det, så det är ju inte det att jag är främmande för nya saker . MEN kommer jag fram till att jag inte vill, ja då vill jag helt enkelt inte.
  • Brud 080524

Nu har jag lagt upp två bilder på våra kort!!

• Anja 19 juli 2008

Sunt Pumpkin... När man råkar ut för sånt som du råkat ut för, så tror jag att det vanligtvis är mer troligt att det går åt andra hållet! Att man tappar sig själv, att man tror att man "förtjänar" dåliga saker, förstår du hur jag menar. Att man istället öfr att bli stark i sin sexualitet och integritet som du har blivit, blir mån om att behaga coh inte känner sig värd att "lyssnas på" eller få det som man själv vill, man kanske inte ens känner/vet vad man själv vill, utan ser sig själv som ett redskap för mannens njutning. Urk, säger jag... Så jä..la tragiskt, men inte alltför sällsynt tror jag tyvärr

• Anja 19 juli 2008

Så det jag ville komma fram till är att du måste vara mkt stark, ha en stabil grund att stå på, en trygghet och ett självförtroende som har hjälpt dig att vända det åt andra hållet.

usch jag babblar så mkt... Jag ska inte älta detta med dig. Jag blir bara så arg och upprörd

• Pumpkin
    Anja: Så tror jag också att det går ofta, riktigt tragiskt!
    Nej, det alla kvinnor måste lära sig är att de är lika mycket värda i sängen som män, och om vi ska vara männens leksaker så ska då fasiken männen vara våra också!
  • Pumpkin
    Anja: Du får prata om det så mycket du vill Klart man blir upprörd, det ska man väl bli när sånt händer?
    Behöver ju inte säga hur min mor reagerade när jag berättade det vid 18 års ålder...
  • Bellanote

anja såg ett glatt smile på sambon brevid här efter ditt inlägg.. men man kanske ska köpa på sig sånt då. det är ju inte samma som vanligt glid medel har jag fattat.. kan ju bli det lite hemliga paketet från sambon när jag fyller 25 nästa månad..

ha ha ni får ursäkta mig men tycker det är jätte roligt att prata sex, har en kompis som är lite pryd och så och brukar reta upp henne ibland när jag är onykter för det tog henne ca 3 år innan hon testade att suga av sin kille bara för att hon tycker det är äckligt.. hon älskar missionären.

pumpkin anja har rätt man får ju se det goda i det onda fast tror inte det går att se något gott så men du kanske förhoppningsvis fick mer skinn på näsan ialla fall.

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.