• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Alvaereva

    pärlplattan:
    tackar tackar

    jag har NOLL aning om vad jag ska ge adam!!!
    han är så tråkig och önskar sej bara saker som vi båda har nytta av. typ en ny kökskniv och sånt. jag vill ge honom något som bara är till honom själv. detta för att jag bara har önskat mej egogrejer som nya underkläder, smycken och sånt..

  • Anettan73

    Då jag har en Färjestadstokig sambo Så har jag vatt så snäll att jag har köpt en riktig hockey tröja M Färgestad...

    Han missar inte en match på tv och då e halsduken på...

  • Pärlplattan II

    GME - Klart, har man ett hus så... (Jag ger honom ett!!!)

    Min kära make kan inte ens ge någonting som förslag på vad han önskar sig. Hittills är det enda jag kommit på M&Ms och en bok om Buddha. Han gillar båda.. Men det känns ju hursom inte som något vidare roligt.. Tur det är låååååååång tid kvar.

  • Hedebris

    hej. nu har jag kommit hem. tyvärr hjälpte det inte att ni höll tummarna för mig. Det smakade både pyton sen harj ag utvecklat graviditetsdiabetes. Känner som någon har boxat mig i magen..

    tror de flesta gravida genomgår testet

  • GME76   080802

    Nä usch va tråkigt. Märker du av ngt?


    Hedebris skrev 2007-12-05 18:04:08 följande:
    hej. nu har jag kommit hem. tyvärr hjälpte det inte att ni höll tummarna för mig. Det smakade både pyton sen harj ag utvecklat graviditetsdiabetes. Känner som någon har boxat mig i magen..tror de flesta gravida genomgår testet
  • Hedebris

    eftersom jag inte äter socker (förutom det som är gömt i mat) så hade jag det inte på känn...

    kan inte tro att det är sant!

  • Bellanote

    alva knivar får du inte ge adam i jul klapp..

    "Saxar och knivar skär banden emellan oss isär"
    det är om man ger till någon som man håller kär alltså familj med typ mor el som det skrocket gäller..

  • Snitte- 5/7-2008

    Hej!
    man fååår ge vassa saker om man lägger med ett mynt som den som får presenten ger till den som köpt presenten,,, då räknas det som om han har köpt den av dig och all otur och sånt är borta

    Annie: jag har oxå träningsverk!!! haha har ridit ich det var lääänge sen känner av i hela ryggen och låren ska vi inte snacka om... haha

    Hedebris: kramar om!

    anettan: ja, men färjestad som är så bra!!! köp en hockey tröja med hans namn bak på vettja...

    vet inte heller vad Magnus ska få i julklapp... hmnnn kläder eller något liiite trist men sånt behöver han ju,. förra året.. eller var det 2 år sedan?? så fick han biljetter till rod stewart när han spelade i Karlstad. DET var uppskattat vill jag lova...

  • Alvaereva

    bellanotte:
    ååh nej! jag som gav honom en kockkniv i ettårspresent!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.