• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

Morning girls! Jaha, då sitter man här på jobbet, på vad som kan vara min sista dag här, beroende på hur det går på intervjun i eftermiddag och när jag i så fall ska börja där. Känns bra

Pärlplattan: Jag har inte vågat göra det där testet, tänk om man är korkad

Snitte: Ja, det känns himla bra faktiskt Och så lossnade det verkligen med idéer till inbjudningskort och sånt.
    Skönt att du tog snacket med tärnorna igår, hoppas det blir bättre nu!

Igår var jag och en jobbarkompis på bio och såg Evening. Ni som tänkt se den men inte gjort det än - DON'T! Snacka om sömnpiller... Förvirrande var den också Fast om de hade koncentrerat sig på historien i det förflutna, då hade den varit bra mycket bättre.

• Anja 19 juli 2008

hej

sitter hemmao har internet i tvn. drygt att skriva m fjarrkontrolen. men vad gor man inte

• Pumpkin
    Anja: Haha, ja, vad gör man inte

När får ni internet i datorn/datorerna då?
  • Anja 19 juli 2008

Hedebris

nar ni varit pa tartprovsmakning, tog hon da for givet att ni skulle bestalla av henne eller fick ni sjalva ta initiativ o saga att ni bestamt er.

jag vill ju kunna prata m daniel i lugn o ro innan vi ger besked. ar nojjig att hon ska borja prata bestallning direkt for da faar jag aldrig daniel med mig nar det galler tartan

Han ar alergisk mot folk som gar ut hart nar de saljer saker (jag med)

• Anja 19 juli 2008

vi har eg internet i datorerna men min dator ar sonder och daniels star langst in i kladkammaren med ett ton andra grejor framfor o ovanpa. saknar frtf forvaring till daniels vinylskivor sa dar star ca 2000 st dar inne o resterande i v-rummet

vi ska ta en tur t ikea snarast

• Pumpkin
    Anja: Aha! Ja, det låter väl som att en tur till IKEA skulle vara behövligt
  • Anja 19 juli 2008

GRATTIS pa namnsdagen pumpkin

• Anja 19 juli 2008

Nu ska jag satta mig m save-the-datekorten forde maste ju skickas denna helgen eler senast onsdag hade jag tankt mig

kram sa lange tjejer. jag titar in fran jobb senare. sitter o vantar pa leverans av var nya diskmaskin. harligt m nya vitvaror

• Snitte- 5/7-2008

haha Anja vad jobbigt att skriva med fjärrkontroll... se till att packa fram hans dator snart

Pumpkin: grattis grattis!, sköööönt om detta är din sista dag! hoppas inte du har tat med tårta eller något för de borde DE avtacka dig med tycker jag!

hoppas hoppas intervjuen idag går bra!!!!

idag har jag inte klivit upp ur sängen ännu.... är fortfarande krasslig men jag booorde verkligen kliva upp och städa... *suck*

• Pumpkin
    Anja: Tack! Inte många som har uppmärksammat det än, dock fick jag ett grattismail från en kollega på mitt förra jobb, det var sött av henne
    För övrigt vill jag också pyssla istället för att sitta här!

Snitte: Tack igen
    Det är riktigt skönt att det kan vara min sista dag, även om jag kommer att sakna vissa personer fruktansvärt mycket. Nåja... Inget fika har jag tagit med mig heller eftersom jag slutar tidigare. Ja jag hade inte tagit med mig hursom faktiskt. Vill de ha tårta så får de köpa själva, så det så!
Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.