• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Snitte- 5/7-2008

hihi bra tänkt!!!

det kommer forhoppningsvis att bli sååå mycket bättre på nästa ställe! folk att fika med, kollegor att prata med osv...

• Pumpkin
    Snitte: Ja, jag hoppas det. Framförallt blir det inte så långa dagar, det är det jag ser framemot. Det tråkiga (om jag får jobbet på Proffice dvs) är ju att jag inte är en av "dem" liksom, jag är ju "bara" inhyrd. Men men, det blir garanterat bättre
  • Pärlplattan II

Grattis Pumpkin! Jag var nervös för det där också, jag tänkte att jag nog var rätt kass.. Men, det gick ju över förväntan. Annars hade jag nog tryckt bort allt!!!

Har fått dunderbra hjälp med en liten vers till korten, det är så himla bra!! Så nu känner jag mig inspirerad. Tänkte egentligen gå och handla fredagsmat på Maxi men det spöregnar. Fast jag kanske tar en tur ändå. Sen..

• Snitte- 5/7-2008

Sådär ja! då har man vart ute och gått med voffsan då ska sätta mig och slå in julklappar nu tänkte jag och mumsa på snickerskakor

pärplattan: ooo jag vet inte om jag vågar handla på maxi någo mer efter tidningsartikeln om deras kötthantering...

• Pärlplattan II

Snitte - Fast jag tänker att det förmodligen är mer säkert än någonsin nu, eftersom de verkligen har ögonen på sig efter det här! Det förbättrar förvisso inte det som de gjort tidigare när det gäller hantering, och kanske är jag blåögd, men då får det väl vara så. Har aldrig blivit dålig av något kött jag köpt - tur eller inte, jag vet inte - men man märker ju själv om det är dåligt. Marinerat kött köper jag dock aldrig, och har aldrig gjort, eftersom jag tänker att det förmodligen är gammalt. Oavsett affär. Fast idag ska jag inte köpa kött, bara komplettera lite.

• Pumpkin
    Snitte: Äh, nu efter tidningsskriverierna och inslaget på Uppdrag Granskning är det ju som säkrast att handla där, för NU är de ju under luppen liksom.
    Har själv aldrig blivit sjuk av något jag köpt på Ica Maxi, så jag tänker då inte sluta handla där bara för det. Och för den delen så är det knappast bara Ica det gäller...

Pärlplattan: Visst är det härligt att känna sig inspirerad?
  • Snitte- 5/7-2008

nä precis så sa min karl igår med när han läst... att det borde ju vara där man handlar nu... och som ni säger att det är nog fler affärer som hade fått liknande skriverier om man kollade dem,.. men ändå det känns ju lite olustigt...

nu är min syster här, jag ska göra iordning henne inför ikväll hon ska ut och parta.. 18 år ni vet...

• Pumpkin

Tja, alla är vi ju olika, jag bryr mig inte så mycket om sånt där Tills jag blir sjuk dvs

Åh, tänk att få vara 18 igen...

• Pumpkin

Så, nu har jag gjort klart allting här, städat och ställt i ordning, så nu spelar det ingen roll om jag kommer tillbaka på måndag eller inte.

Lite vemodigt känns det...

• Snitte- 5/7-2008

men... när får du veta om du ska tillbaka eller inte? är det efter intervjun?

Syrran blev assnygg! nu har mannen kommit hem oxå och hjälper mig med städnignen, vi ska sätta oss och röra om lite i budgeten... se om vi kan ha ett band eller inte... 9000:- landar de på... hmn...

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.