• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin
    Annim: Jag kan inte säga att varken det ena eller det andra funkar bättre, eftersom det både är individuellt och båda har funkat för mig. Oftast skickar jag bara in ansökan+CV och väntar, så har jag fått de flesta av mina jobb. Nån gång har jag ringt och jag tror faktiskt inte att jag något av dem EN gång har jag lämnat ansökan i butik (Skopunkten) och då inte ens träffat butiksansvarig, men då blivit kallad på intervju.
    Jag tror det viktigaste är att man är bekväm, annars märks det att man inte är det...
  • Mitziemoe

Godmorgon tjejer!!!

konstaterade just att det sista jag gör innan jag går och lägger mig och det första jag gör när jag går upp är att vara på BT.. *hehe*

• Annim

Pumpkin;Men hur ska man då som jag som blir lite pirrig och ivrig kunna få chansen!
    Är ju inte sämre arbetstagare för att jag inte är så otroligt lugn och självsäker när jag sitter i en intrevju!
    Kan inte påstå att jag tycker att jag har dåligt självförtroende heller!
    Jag är glad och sprallig för det mesta det som gör det hela pirrigt är att jag SÅ GÄRNA vill att det blir fel när jag ska uttrycka mig i ord!

• Mitziemoe
    Annim

Jag tror att arbetsgivaren märker om det är så att du är sprallig och glad. Det är ju lite skillnad på det och på att ha tex. dåligt självförtroende.

Va bara dig själv det är det som är huvudsaken!

Jag har förmågan att va lite flummig..*ler* men det har gått bra det me..*hehe*
    Så kan jag så kan du....
  • Pumpkin
    Annim: Men det är väl inte ett problem? Sa jag att det var det? *ser förvirrad ut*
  • Annim

Nä det sa du väll iofs inte!
    Men jag kan kände så t,ex efteråt att jag gav ett lite för flummigt,spralligt intryck.
    Men förhoppningsvis så är det inget arbetsgivaren tycker är negativt.
    Jag vet inte! Men det skulle vara skönt med en bekräftelse på att man gjort i helhet ett gott intryck.
    Så att man i efterhand kan ändra på något som de kanske tyckte var mindre bra! Hänger ni med!

Äsch, det är bara att hoppa på nästa och nästa och nästa....
    Någon ska väll fastna för just MIG!

Men är det någon sida hos mig själv som jag tvivlar på så är det just detta om man uppfattas som allt för sprallig, öppen och pratsam.
    Munnen går i ett (nästan jämt) och jag far runt som en virvelvind. Men visst kan jag vara lugn och stillsam med när det krävs.

Äscs, nej jag ska nog inte fundera så mycket på detta helt enkelt!
    Jag är ju den jag är trots allt och jag ÄR stolt över att vara just den JAG är!

Oj, vad jag svamlar om mig själv! EGO!!!

• Annim

Pumpkin och Mitzimoe;Tack för erat stöd!

Lycka till med dina inrevjuer Pumpkin!
    Nu är det dags för mig att ha en date med mr.dammsugare!

• Pumpkin

Annim: Det enda jag sa var att du måste vara bekväm i dig själv och det du gör, annars är det helt bortkastat. Och det verkar du ju vara (bekväm alltså, inte bortkastad )

• Annim

intervjuer!(tycker inte om att stava fel, blev det rätt nu? )

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.