• Astrid2009

    Träffas och fika?

    Hej alla Uppsala-brudar,
    Jag är precis nyförlovad och tycker det vore skoj att träffa andra Uppsala-brudar för att fika och prata planering och byta tips och idéer. Några som är intresserade?

  • Svar på tråden Träffas och fika?
  • Äntligen är det min tur

    Nä jag e också kvar.

    Det är bara så jä...la mycke jobb just nu. Tänk om man slapp det o kunde planera bröllop hela dagarna.

    Lite mer har jag fått planerat. Håller på med trycksaker. Va till ett tryckeri o kollade vad det skulle kosta med att fixa middagsprogram mm. INTE BILLIGT.... Vi tänkte göra lite reälare med look-a-like bilder på alla gäster o skriva lite om dom o så. Då blir det lite mer som ett häfte.
    Inbjudningskort är snart färdigplanerade i huvudet så jag ska shoppa lite saker snart. Ska till Sthlm o jobba på tors o tänkte gå in på Matton o se vad de har när jag ändå är där.
    Shoppat en del grjjer som jag fyndat på rea. Typ bordsdekorationer mm.

    Ni då?

  • thalia82

    Lillfraggel:

    Då är jag på väg ombord på ett flygplan mot italien.
    För mig är det lite körigt nu de kommande två veckorna. jobbar på intagningsprov till en utbildning och skriver jobbansökningar. sen ska jag vara bortrest (bröllopsresa, längtar sjukt mycket!) i 2½ vecka. Mitten av november funkar bättre för mig... :S

    Men annars kan ni som kan ta en fika nu, så hänger jag på senare om det blir nån mer gång.

  • thalia82

    Äntligen är det min tur skrev 2007-10-02 19:12:05 följande:


    Nä jag e också kvar. Det är bara så jä...la mycke jobb just nu. Tänk om man slapp det o kunde planera bröllop hela dagarna.Lite mer har jag fått planerat. Håller på med trycksaker. Va till ett tryckeri o kollade vad det skulle kosta med att fixa middagsprogram mm. INTE BILLIGT.... Vi tänkte göra lite reälare med look-a-like bilder på alla gäster o skriva lite om dom o så. Då blir det lite mer som ett häfte. Inbjudningskort är snart färdigplanerade i huvudet så jag ska shoppa lite saker snart. Ska till Sthlm o jobba på tors o tänkte gå in på Matton o se vad de har när jag ändå är där. Shoppat en del grjjer som jag fyndat på rea. Typ bordsdekorationer mm. Ni då?
    Nä, saker kostar rätt mycket tyvärr... Många små poster som tillsammans blir en mindre förmögenhet.

    Ska börja med tackkorten så småningom är det tänkt. Vi ska bara snacka med killen som ska fixa framkallningar, så vi får korten snart. bra med kontakter... Min man käner en kille som jobbar i fotolabb, så han kunde ge oss bra rabatt sa han.
    Och så ska man klura ut vad som ska skrivas. inte lätt om man vill vara småpersonlig, men ändå göra det lätt för sig. Att sätta sig och skriva 50 tackkort för hand är knappast nåt jag längtar efter... inte med min handstil.
  • lillfraggel1

    Det är tydligen ingen annan som är intresserad av att träffas och fika.

  • Anna19juli-08

    Lillfraggel - Jag tycker att det vore jättetrevligt att ses och fika! Den här veckan är lite hektisk eftersom jag håller på och flyttar men gärna därefter! kram kram

  • 20080808

    lillfraggel1 och resten: Jag är intresserad av fika. Har haft lite problem med datorn på sistone så har inte blivit så att jag suttit här.

  • Äntligen är det min tur

    Jag vill också träffas!!!

    VAR NÄR HUR ????

  • lillfraggel1

    Mitt förslag tidigare var onsdagen den 17/10 dvs i morgon men det var aldrig någon som nappade. Jag gör väl ett till försök...

    Måndagen den 29/10 kl16.30 utanför Åhlens (storatorget sidan.)

    ÄR DET NÅGON SOM VILL HÄNGA MED NU DÅ?

Svar på tråden Träffas och fika?