• Pumpkin

    Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

  • Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Englali

    Jo det finns ett gymnasium, där har jag gått. Kanske man har haft honom som lärare då haha! Världen är bra liten.

    Du är oxå uppe sent... mannen jobbar o jag känner mig lite lätt rastlös!

  • Anja 19 juli 2008

    Vet ej hur länge han har jobbat där, men inte så länge tror jag. Max fem år eller nåt??? FAst jag har dålig koll på tiden, fniss fniss...

    Han är matte och datalärare tror jag. Shit jag har sååå dålig koll. Låter som att vi har superkass kommunikation och kontakt men så är det faktiskt inte. Men vi pratar nog sällan om jobb, haha...

    Han heter Jan-Olof L och är lite skum Man tror han är superallvarlig och tråkig men han är rätt humoristisk om man känner honom. Eller jag vet ju förresten inte alls hur hans elever uppfattar honom *asg*

    jaaa jag är alltid uppe sent...

    Är egentligen SKITTRÖTT men jag sitter uppe ändå, korkat nog. Sade till sambon kl.22 att jag ska gå och lägga mig för jag är så fruktansvärt trött att jag mår illa, men inte sjutton sover jag!!!

  • Englali

    Då har jag nog inte haft honom... i våras var det ju hela 5 år sen jag tog studenten, haha!!

    Har jobbat sex dagar i streck nu så jag känner att jag har lite svårt att koppla av. Mitt liv går på högvarv hela tiden just nu! Känns lite trist o gå o lägga sig o somna nu me, min Ea kommer hem om dryga 2 timmar sååå va tusan, ja kan väl lika gärna va upp o vänta på honom!

    Hur går det för er med planeringen då? besökte din sida på weddingannouncer och det såg ut som om mkt var spikat tycker jag. Hittat klänning?

  • Anja 19 juli 2008

    Nä vet ni vad...

    jag MÅSTE lägga mig nu. Tror att sonen (yngsta) vaknar när som helst. Han har av någon anledning fått för sig att börja vakna vid ettiden på natten och vilja stiga upp och leka... INTE kul!

    Han har sovit hela nätter sen han var ett halvår så vad sjutton är detta lixom!!!???

    Är därför jag är så fruktansvärt trött nämligen... så jag är superdum som sitter uppe. Verkligen!!!

    Nattinatti alla brudar (2B)

  • Anja 19 juli 2008

    Tror att jag bestämt mig för klänningen som är i mitt fotoalbum på weddingannouncer.

    Lilly 3004, den är såå fin, men just nu är jag så jä..la överviktig och mår så kasst i mig själv att jag inte ens vill TÄNKA på mig själv iförd en vacker klänning för det är skrattretande!

    Måste verkligen ta tag i mig själv... har värsta svackan i min motivation just nu och har nog tyvärr gått upp ett par kilo

    Har ca 15+ kg att gå ner (helst mer) och det suger... blääää för övervikt!!!

    Nä nu MÅSTE jag lägga mig

    nattinatti

  • Englali

    Natti natti!

    Klänningen är toppenfin, du får kämpa på för att nå målet. För söka pepp och inspiration här!

  • Waersta

    Min karl är en 79a och jag är en 82a. Känner mig inte så ung. Två barn, villa, jobb, volvo, katter.. ja ni vet.

  • Bellanote

    jag är 83 och min blivande är 75...

    Måste boka frissan i veckan som kommer nu. sen har jag frågat lite på värdshuset som vi ska ta maten ifrån om vi kan prov äta i nov så vi vet sen vilken mat vi ska ha.. vill ju ha något smaskigt..

    waersta mitt förra ex i hallsberg är med 79,a holmström från norrland.

  • Pumpkin

    Haha, ja jag säger då det. Man vet att Anja har hittat tillbaka till datorn när man måste bläddra tillbaka flera sidor för att läsa vad som hänt i natt

    Anja: Låter som att ni hade det jättemysigt på er spatripp, härligt!
    Sen måste jag bara säga att du verkligen inte är den enda som bråkar/grälar/tjafsar och känner dig allmänt less på din M2B ibland - I KNOW the feeling!
    Igår var jag nästan redo att sälja Lasse på Blocket faktiskt, först tar han bilen och åker iväg för att spela dataspel HELA dagen, sen drar han sig inte hemåt förrän en timme senare än vad som sagts från början, sen inser han att han ställt bilen i ett garage - som LÅSES på nätterna! - så att han måste ta tåget hem och sen åka tillbaka och hämta bilen idag. Jag satt INTE uppe och väntade kan jag säga. Grr... Själv var jag hemma hela dagen och sydde klart de där j*vla gardinerna i vardagsrummet (av det snygga tyget du vet ). Oh well, nu hämtar han iaf bilen och sen har vi massor att göra - som kräver bil.

    Jag är förresten 84a och han är 79a, så vi är 23 och 28 nu. Han kommer vara nyss fyllda 29 när vi gifter oss men jag hinner inte fylla 24.

    Englali: Välkommen hit! Härligt att vi blir fler
    Håller med om att det är många beslut som man är riktigt velig med, därför har jag gjort det enklare för mig och redan köpt klänning

  • fdLadye

    Jag känner igen mig, man kan bli knastokig på sambon. Men det är lite det som är charmen med.
    att jag vet att vi fortfarande älskar varandra fast vi inte kommer överens om dittan och dattan....

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7