• Pumpkin

    Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

  • Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Tosa

    pumpkin: jag tyckte det såg jätte mysigt ut faktiskt... och det blir nog så mysigt som man vill ha det när man väl fått i ordning allt..
    Om du inte hittar något annat ställe som passar det du vill ha så skulle jag nog slå till...

  • jeeksa080823

    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-28 08:27:01 följande:


    Tjejer vad tror ni om att ha festen här www.tomtit.se/ ? Det är ju mitt i stan och så, så det kanske blir opersonligt och omysigt på något sätt? Å andra sidan har de väldigt stora, ljusa och fina lokaler med plats för både mat och dans...
    Jag måste säga att jag gillar inte riktigt deras lokaler, har varit där med jobbet på konferens och möten några gånger. Tycker att de är lite opersonliga, fast det går kanske att fixa till med dekorationer. Men det är min åsikt, tycker ni ska gå dit och titta och prata med personalen och se vad de kan åstakomma.
  • Pumpkin

    jeeksa: 2-3000kr skulle jag tro.

    Tosa: Tack! Skönt att höra Vi har nu 2-3 alternativ som vi ska kika på, så får vi se sen

  • Pumpkin

    jeeksa: Ja, klart man får gå dit och titta. Ser mysigt ut på bilderna tycker jag, men om du som varit där tycker annorlunda så blir man ju lite osäker.

  • jeeksa080823

    Fast jag har ju varit där mitt på dagen med jobbet och det har varit skolklasser som sprungit omkring överallt, så det är säkert annorlunda om man tänker att det är efter stängning och uppfixat.
    Förresten, har du kollat med Alla tiders och frågat om lokaler? Det gjorde vi när vi var i kontakt med dem första gången och de kom med en del tips, även ställen som man inte hört talas om. Prova det annars. De är tillmötesgående och trevliga.

    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-28 09:09:31 följande:


    jeeksa: Ja, klart man får gå dit och titta. Ser mysigt ut på bilderna tycker jag, men om du som varit där tycker annorlunda så blir man ju lite osäker.
  • Pumpkin

    jeeksa: Smart, det ska jag absolut göra! Ska bara maila Tom Tits och Kallfors först

  • Waersta

    www.patrikadolfsson.com/portfolio.asp&co...

    Den röda buketten med rosor tycker jag är underbar, precis så som jag vill ha det, fast med murgröna istället för ormbunke. MEN hur gör jag när jag ska ha en rosa klänning? Eller ja den är ju i ivory och rosa.. jag MÅSTE ha en röd bukett.

    Visst det finns fina rosa rosor, men jag älskar de röda, jag tappar nästan andan när jag ser en fin röd bukett. Help me.

    Förästen så har jag beställt och betalt klänningen nu.. bara att vänta.

  • Pumpkin

    Waersta: Ja, den röda buketten är verkligen underbar, men jag har svårt att tänka mig en röd bukett med en rosa klänning, det kan verkligen skära sig. Till bordsdekorationer (blommor) tycker jag dock att det är ganska fint med rött och rosa

  • Pumpkin

    Du kan inte tänka dig att ha röda OCH rosa rosor i buketten då? Tror att det blir mindre risk för att det skär sig då, av någon anledning.

  • Waersta

    Kanske. Det är ju det där enkla som jag vill åt.. det är om man kanske har rosa rosor runt de röda som en inramning..

    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-28 10:39:49 följande:


    Du kan inte tänka dig att ha röda OCH rosa rosor i buketten då? Tror att det blir mindre risk för att det skär sig då, av någon anledning.
Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7