• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Waersta

åh.. jag blir bara ledsen och ledsen.. har alltid velat haft röda rosor. Det är så oerhört vackert..

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-28 10:39:10 följande:

Waersta: Ja, den röda buketten är verkligen underbar, men jag har svårt att tänka mig en röd bukett med en rosa klänning, det kan verkligen skära sig. Till bordsdekorationer (blommor) tycker jag dock att det är ganska fint med rött och rosa
  • Waersta

Vårat färgtema är iofs vitt, rött och rosa.

• Pärlplattan

Nu har ni skrivit sådär mycket igen..

Ska till tandläkaren nu, tror en fyllning har lossnat. Billigt och bra. Fick för första gången presentera mig med mitt nya namn när jag ringde - DET kändes jättemärkligt, man är liksom så ovan. Men, det är ju bara att vänja sig. Ska nog susa förbi banken också på vägen, och fixa kortet där. Och så körkortet - det känns som det primära på nåt vis. Nytt kort - någon som har lust att hänga på och berätta roliga historier under tiden man sitter och blir fotograferad - så trökigt att se ut som en psykopat eller nåt..

• lillfoppa

jag hinner inte med er...

alva: Bry dig inte om din svärmor.. Det är din bebis inte hennes...

Secret box idèn verkar kul om man nu vågar... Jag vet inte vad jag ska ge min m2b alls... Måste grunnas på.

• Pumpkin

Waersta: Du måste ju gå på din egen känsla, men JAG personligen tycker inte att en röd bukett gör sig bra med en rosa klänning. Är iofs inte så säker på att en helrosa bukett skulle göra sig så bra heller till en rosa klänning...

Pärlplattan: Kan tänka mig att det känns lite speciellt

Happ, så har man blivit kallad till den där gynekologiska cellprovstagningen som man ska göra när man är 23 - ÅNGEST!

• Alvaereva

pumpkin:
    ja det är väl bland det trevligaste som finns att gå på gynundersökning!

• Waersta

Nää.. det är väl bara att inse det.. får försöka klura på det.. kanske ska gå till blom affären och kolla på de rosa.

Åh.. härligt med gyn..

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-28 12:43:41 följande:

Waersta: Du måste ju gå på din egen känsla, men JAG personligen tycker inte att en röd bukett gör sig bra med en rosa klänning. Är iofs inte så säker på att en helrosa bukett skulle göra sig så bra heller till en rosa klänning...Pärlplattan: Kan tänka mig att det känns lite speciellt Happ, så har man blivit kallad till den där gynekologiska cellprovstagningen som man ska göra när man är 23 - ÅNGEST!
  • Pumpkin

Alva: Oooja, speciellt när man ska göra det för att upptäcka tidig cancer

Waersta: Om jag var du skulle jag kolla upp vita/ivory/champagnerosor, but that's me Kan bli ganska mycket kaka på kaka om man har rosa klänning och rosa bukett.
    Åh vad omständig jag är med mina åsikter känner jag

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7