• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Alvaereva

pumpkin:
    ellerhur.. fyfan vad jag hatar gynundersökningar! kan knappt räkna hur många jag gjort senaste halvåret.. inte för den orsaken då men för typ allt annat känns det som. hela södertäljes läkarkår har väl sett mej därnere

• Snitte- 5/7-2008

Tosa: låter ju som en jätte bra idé!

Nä, jag fick också hinta rätt mycket om morgongåva innan min m2b äntligen vågade fråga rakt ut vad det var för något m.m... jag drog hela storyn om att förr var det en summa pengar och bla bla bla men nu är det kvar som en romatiskt gest :)

pumkin: ska provva att kika på din länk nu men jag skriver först för jag är på jobbet och denna datorn klarar ju oftast inte att öppna länkar då dör hela skiten.. :) Kul med cellprov.. hehe jag fick gå tidigt i år.. tyckte det var orättvist jag som fyller så sent fick gå mycket tidigare än mina polare som fyller i januari :(

Waersta: men åhh... vilket dilemma, visst en rött bukett är underbart vackert men du ska ju ha rosa klänning.... tror också det kan vara svårt... :( Tror på idén med rosa runt den röda... kanske bara rosa band eller något istället för rosor då... vet inte göööör svårt fråga din florist de kanske kan lösa det superenkelt! :)

Pärlplattan: kul att ändra alla uppgifter till sitt nya namn! :9

Vi fick ju våra drömmars krossade när vi insåg att vi inte fick slå ihop våra namn... det har vi lixom trott från början att när vi gifter oss skulle det bli så... nu har vi klurat på han eller mitt eller mormors. tror vi beslutar oss för hans.. det är trots allt finast även om jag tycker det är tråkigt att ta mannens namn,,,

• Waersta

Du har sett klänningen i mitt galleri? Den är ju inte helt rosa..

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-28 13:51:53 följande:

Alva: Oooja, speciellt när man ska göra det för att upptäcka tidig cancer Waersta: Om jag var du skulle jag kolla upp vita/ivory/champagnerosor, but that's me Kan bli ganska mycket kaka på kaka om man har rosa klänning och rosa bukett.Åh vad omständig jag är med mina åsikter känner jag
  • Waersta

Snitte- 5/7-2008: Hmm.. kanske rosa band runt.. det var ingen dum idé. Jag ska tusan upp och fråga idag efter jobbet. Jag kan inte tänka när det är så här.

• Snitte- 5/7-2008

datorn överlevde denna gången... Pumpkin: jag tyckte det såg jätte mysigt ut ju! har aldrig vart där själv men när man såg hur de hade dukat upp såg det ju jätte fint ut! :)

• Alvaereva

waersta:
    jag håller med pumpkin, skulle nog också gått mer på rosor som är mer ljusa i tonerna ivory, champagne någonting.
    men det skadar ju inte att testa! man kan ju gå till floristen och fråga vad han/hon tycker, kanske man kan be att få se de olika nyanserna jämte varandra och testa lite olika förslag.

• Snitte- 5/7-2008

Nä, men den är verkligen jätte fin!!! :) så den får du INTE ändra på! :) Ja men kolla med floristen, de kan säkert lösa det busenkelt. ta med bild på klänningen och visa :)

• Waersta

Det ska jag göra på en gång. Skriva ut alltså.

Snitte- 5/7-2008 skrev 2007-09-28 14:04:22 följande:

Nä, men den är verkligen jätte fin!!! :) så den får du INTE ändra på! :) Ja men kolla med floristen, de kan säkert lösa det busenkelt. ta med bild på klänningen och visa :)
  • Annim

Apropå blommor! Vad för typ av bukett har ni andra tänkt er?
    jag undrar eftersom min klänning är ganska maffig om man kan ha droppformad bukett eller om man ska ha en mer enkel bukett?
    Vad tror ni?

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7