• Pumpkin

    Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

  • Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Ingen pingvin

    Nu idag åker vi också iväg på semester... Vi ska till svärisarna sådär en vecka. Det ska bli skönt, jag har så svårt att koppla av här hemma, med alla måsten, så det är ett måste (hehehehe-förlåt detta dryga pappaskämt) att komma bort för att förhoppningsvis kunna orka med resten sen. Vi får väl se - jag hoppas att jag orkar börja plugga iaf!

    I övrigt verkar det vara svårt att få bekräftat vigselmiddagen! Igår fick vi åtminstone en förättare ochd et är ju jättebra, men själva slottet har inte fått iväg någon bekräftelse på vår bokning. Man blir ju såklart lite nojjig, även om jag vet att de inte bekräftat vår tidigare bokning heller... Vi märker väl, igår skickade sambon iväg ett mail, så de lär väl knappast missa det.

    Kanske jag hinner titta in här nå mer innan vi dundrar iväg, men annars så hörs vi!! Hoppas ni får lite sol nu!

  • sajberpillan

    pumpkin: det var väldigt kallt i vattnet så blev mest solande för min del. Vill helst ha 27 grader varmt om jag ska bada.

    Är det fler som tänker ha buffé på sin B-dag? Tips på rätter mottages tacksamt!!

  • madlin

    Pumpkin: jodå.. lokalen var avlång, mer än vad vi trodde. Men vi fick till borden rätt bra ändå.

    PUST! Har precis kommit hem från operation, först in också på operationsbordet 7 på morgonen. Har ont och är trött, slappar i sängen med laptopen. Nu är den jobbiga biten kvar, nu kan man njuta av de sista bröllopsbestyren hoppas jag!

  • Maggies

    madlin: Så skönt att det gick bra. Hoppas det går bra med planeringen.

  • Annim

    Här vill jag vara med!
    Jag tänker fria till gubben här någon dag i Augusti..
    Så adtum är inte bestämt ännu, men vi har svävat lite kring augusti -08..

    Ni får gärna dela med era bästa tips och råd!

  • madlin

    Haha va knäppt jag skrev...

    "Nu är den jobbiga biten kvar, nu kan man njuta av de sista bröllopsbestyren hoppas jag!"

    menar ju:

    Nu är den jobbiga biten ÖVER, nu kan man njuta av de sista bröllopsbestyren hoppas jag!

  • Pumpkin

    sajber.pillan: Inte helt fel att sola heller

    madlin: Skönt att operationen är över!

    Prinsessdröm: Välkommen! Så roligt att du ska fria Vilka är ni då?

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7