• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Pumpkin

Snitte: Åhå, på så vis
    Ja, jag önskar verkligen att jag hade möjlighet att ha häst nu, men det går helt enkelt inte. Men om några år ska jag ha en alldeles EGEN häst!

• madlin

Pumpkin: tack snälla!

Snitte: där ser man, vi är några hästtjejer i tråden alltså! Ja jag verkar åka på lite allt möjligt nu, så typiskt! Jag är verkligen inte en sån person som gillar att stå i fokus, är lite avis på dig ;)

Är så nervös över att något ska gå snett, som att frisören däckar av eller att vigselförrättaren inte hinner hem från Island (kommer hem 2 dagar före bröllopet). Eller att gästerna ska bli matförgiftade eller något annat knas *s*

NUUU fick jag tag i vigselförrättaren äntligen. Möte nästa Onsdag, ska sätta oss och fika på ett jättemysigt ställe (där det egentligen var tänkt att vi skulle gifta oss från början) och gå igenom allt och lite till. Gött mos! Nu slipper jag göra mer bröllopsbestyr för idag :D

• Snitte- 5/7-2008

pumpkin: hur är lars då? vill han ha häst? Magnus vill gärna ha häst men han är allergisk så jag får väl sköta hästen så får han vara ute och rida.. :)

madlin: GÖTT! skönt att du fick taga på vigselförättaren!

• Pumpkin

Snitte: Jodå, Lasse vill ha häst han med. Han vill lära sig att rida som en cowboy

madlin: Härligt att du fick tag i henne till slut!

• Snitte- 5/7-2008

hihi, min gubbe har ju gått en massa stuntutbildnigar och övat på att trilla av hästar... så han är nog bättre på att trilla av än att rida :)

• vårbrud2008

Snitte- 5/7-2008
    Tycker ens bröllopsnerver kommer och går. Men just nu finns det så mycket annat också att tänka på så det är lite blandat för mig.

madlin
    Hoppas att det går smidigt med kantorn. Låten heter Canon och den är skriven av Pachelbel. Förekommer mycket i amerikanska filmer och serier när det vankas bröllop. Låten är ca 7 min lång på min cd skiva (Da Vinci), men man kan nog korta ner låten något.
    Kul att du fick tag i vigselförrättaren, mindre kul med infektionen.

Hästprat = nja, jag är superallergisk mot hästar så det får jag stå över. :)

• madlin

Snitte: sikken häftig karl du har! Stunttrick på häst! :)

Min sambo sa till mig för någon dag sedan: Men när du köper häst när vi flyttat till gården, den ska väl inte stå själv?
    Varpå jag svarar att jag självklart inte låter den stå ensam i stallet utan får leta efter en sällskapshäst.
    Så frågar han om vi inte kunde köpa en lite äldre islänning åt honom som han kan rida på emellanåt!
    Hahha!! Han har ridit med mig några gånger och då har vi lånat en jättesnäll pensionerad turridningshäst - jätteduktig har han varit alla gånger vi varit ut, vågar faktiskt galoppera själv i skogen och allt. Ridit max... 5 gånger i sitt liv!

vårbrud2008: Canon.. är inte det den där Canon in D eller vad den heter? Den funderar vi på också om vi inte hittar nån vanlig låt som man kan spela instrumentalt bara.

• madlin

Snitte: ja nog är det charmigt alltid! Kul att de vill vara med och så, många killar tycker ju hästar är otäcka och luktar äckligt ;)

• vårbrud2008

madlin

Jodå, den heter Canon in D.
    Hur fin som helst.... :)

Vill inte kantorn spela den eller om det inte låter fint när hon spelar dentar vi den på cd.

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7