• Pumpkin

    Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

  • Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Pumpkin

    Ina: Usch då, förstår att du är orolig! Men nu får du allt ta och göra som läkarna säger - VILA! Er dotter mår bra inne i din mage, så det är bara att fortsätta sjunga, prata och ta hand om henne. Se sjukskrivningen som nånting positivt, inte som en källa till oro! (Japp, allt jag skrivit är lättare sagt än gjort, men hey, du har inte så mkt annat för dig nu )

    Anja: Ja, nog är det dyrt med tillval alltid, har märkt det när jag suttit och gjort kalkyler på olika husföretags hemsidor Men men, vill man ha det fint så...

  • Pumpkin

    Här är läget under kontroll! Dock väldigt trött, och lugnet här på jobbet hjälper ju inte direkt

    Hur är det själv?

  • stjärngudinnan

    Godmorgon på er!

    Anja74: Vad kul att du är tillbaka

    Ina: Var rädd om dig och följ läkarnas råd!

    Vårbrud: Här är allt bra. Vi har nyss sprungit igenom Ikea snabbt och köpt lite småsaker till läghenheten, b.la. lite ramar och tidskriftsamlare till alla bröllopstidningar . Vi trodde att det skulle bli fint väder idag så att vi kunde åka ut till havet men nu är det alldeles mulet!

  • vårbrud2008

    Här är vädret jättetokigt. Ena sekunden skiner solen och i andra sekunder vräker det ner med regn. Dessutom blåser det bra emellanåt också.

    Har bestämt mig för att stanna inne idag med sonen. Håller på att städa nere i "källaren", förråden mest och tvättstugan. Man samlar ju på sig en hel del skräp och damm.

    Tar en kaffepaus just nu.

  • madlin

    Anja74: underbart o få flytta in i nybyggt radhus! Förstår att du längtar :)

    InaHjärtarAdam: Nu får du lyssna på läkaren o vila, vila o vila! Hoppas sammandragningarna ger med sig!

    Pumpkin: näää.... hehe jo, det går om man frågar. Har haft lite problem med gamla vänner som snokar och snackar skit bakom ryggen på mig/oss så därför har jag valt att sätta den bakom lösen. Den som vill följa kan skicka ett mail till jlbrollop@yahoo.se så ska jag se till o skicka ut en inbjudan, där man kan fixa sitt eget inlogg till bloggen med lösenord man väljer själv.

  • Ingen pingvin

    Ina - Bra att de tar det på allvar, och fortsätt i samma stil. Som någon också skrev: Lägg till chokladpraliner och en bra bok, samt alla tankar och tumhållningar härifrån, och ta det lugnt, så ska det nog gå bra!!

    Vi har nu fått tag i en ny vigselförättare.. Perfekt tajmat till klockan fem på eftermiddagen, mellan "afternoon tea" och själva middagen på slottet! Man hinner fika och klä på sig. Är väl bäst att ta med en doggybag till alla goda kakor, så man kommer i klänningen efter fikat också..

    Snart dags att beställa ringar också - hur lång tid tar det om man beställer från t.ex Hellkes? Finns ju så många fina bara. Vi fuskprovar i affärerna och tänker sen beställa. Det är ju smidigt.. Blir osäker igen på om man ska ha en smalare eller tjockare, första proven tyckte jag smal ring med många stenar, andra proven tvärtom. Man kan kanske ta några stycken? En på varje finger..

  • Snitte- 5/7-2008

    Hej tjejer! Anja härligt att du är tillbaks! heja heja heja med vikten!!
    Visst är det mysigt med eget radhus!!! vi flyttade in förra året i vårt :D men vi är ju bara 3... magnus och jag och vovven :)

    INA: Fy vad otäckt! vila vila vila!!! Jätte bra att läkarna tog dig på allvar! tycker egentligen inte man kan vara för sjåpig när man är gravid... ( vet att de sa det till dig när du åkte in en annan gång men Nä, är man orolig ska man åka in!! )

    Sjung lite för henne från oss här i tråden också! allt kommer gå bra!!! *KRAMAR*

    madlin: tråkigt med folk som snokar och snackar skit... :( usch för dem!

    ingen pingvin: hmn... det är nog väldigt olika 14 dagar är nog max iallfall...
    Vet att www.brollopsbubblor.se har "just married" tröjor men jag vet inte vilka storlekar de har...??

  • Pumpkin

    madlin: Då ska jag maila dig härifrån jobbet

    Ingen pingvin: Vi (Lasse) beställde ju ringarna från vigselbutiken.se och det tog ca 1 vecka för ringarna att komma.

    Jaha tjejer, nu har man fått frågan vad man önskar sig i födelsedagspresent - så vad ska man önska sig?!

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7