• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Pumpkin

Jaha, då var man tillbaka på jobbet då. Känns knappt som man haft nån semester, men det är å andra sidan väääldigt lugnt här på jobbet - så jag får en mjukstart
    Lasse åkte upp till sina föräldrar igår (som att vi inte träffat dem tillräckligt på semestern ) och blir väl borta hela den här veckan - riktigt trist!

madlin: Trubadur är ju alltid trevligt förstås

• madlin

Pumpkin: semestern redan slut? Min har inte ens börjat ;) Känns kanon att man inte tagit ut någon med tanke på skitvädret vi haft.

Trubadur är trevligt, men de verkar vara svårt o hitta lediga som har lust dock.

• Pumpkin

Jo, semestern är redan slut. Men jag har sparat 4 dagar för att unna mig nån långhelg i höst - vardagslyx du vet

• madlin

ah, ja det är kanon och ha några dagar sparade sådär! Unna sig långhelger eller en dag mitt i veckan är så skönt :)

• Pumpkin

Ja verkligen! Hoppas dessutom på att vi ska kunna åka iväg till nått mysigt hotell nån helg i höst/vinter, så då är det bra att ha dagar sparade

• stjärngudinnan

Pumpkin: Oj, är semestern redan slut?! och jag som tyckte att jag hade lite för lite sammanhämngande semester i år, tre veckor Skönt att det blev en mjukstart i alla fall och att du har lite sparade dagar. Jag sprarar också dagar till nästa sommar. Jag hoppas kunna vara ledig i fem veckor i samband med bröllopet.

Vad gäller musik har vi tänkt att ha någon trubadur som sjunger till färdiginpspelad bakgrundsmusik. Vi har varit på flera bröllop när de har haft detta och det är lite roligare än DJ men inte lika dyrt som ett helt liveband. Kan vara värt att kolla upp!

Madlin: Hittar ni inga trubadurer som kan eller vill ställa upp? Varför inte? Upptagna eller?

• Brud 080524

Godmorgon! Tråkigt att vara tillbaka från semestern! Själv har man ju semstern framför sig. Har ju inte varit alltför tråkigt att jobba när vädret har varit så dåligt ändå.

• madlin

Pumpkin: låter underbart!!

stjärngudinnan: ja de flesta har semester själva eller så är de upptagna. De är ju rätt populära att anlita på bröllopsfester och de jag pratat med hade tänkt åka utomlands på semester eller är inte sugna på fler spelningar. Självklart har vi inte haft världens bästa framförhållning va de gäller musiken så vi får ju skylla oss själva. Vi dör inte av spellistor heller om det skulle vara så :)

• Pumpkin

stjärngudinnan: Det lät ju som ett smart upplägg med musiken det med

Brud 080524: Så skönt att ha semestern kvar!

Hörrni tjejer, vad tror ni om "Sol i Sinne"-paketet? www.skogshojdspa.com/sommar.htm

• stjärngudinnan

Pumpkin: Lät ju kanon! Vilket bra pris! Jag gav min M2B ett spapaket i 30 års present, så vi ska också iväg en sväng senare i höst. Perfekt att ha något härligt att se fram emot när det börjar bli lite trist och ruggigt ute.

Madlin: Aha, då förstår jag!

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7