• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Snitte- 5/7-2008

Meeen :( vad tråkigt, sånt "glömmer" man ju inte bara bort att berätta... :( *suck* hoppas han kommer på att ta sig själv i kragen snart... *fyyy för "dåliga" pappor*

• Pumpkin

Ja det vore ju kul om han gjorde det, tog sig i kragen alltså, men några såna förhoppningar har jag inte längre. Nåja, det finns de som har det värre.

• Snitte- 5/7-2008

ja...men ingen annans problem är större ens än egna... :( tråkigt det där...
    MEN tänk på alla de människor du VILL bjuda på bröllopet:) tänk vilken underbar dag det kommer bli!!!

• Pumpkin

Det kommer garanterat att bli en toppendag!

Och idag har jag skickat in för framkallning av lite bilder, däribland en förstoring på mig och älsklingen

• Snitte- 5/7-2008

åH vad roligt! jag måste ta tag i det där med foton jag med... vi måste ha ett ljusare kort till våra inbjudningar...

en annan rolig sak: min svärmor kom hem från estland nyss och svängde förbi här på jobbet med en påse skittles, :) Det GODASTE godiset i världen... :) hihi

• vårbrud2008

Nu är vi hemkomna från en minisemester till Tyskland och Danmark. Det var skönt att komma hemifrån en liten stund, men tyvärr börjar min sambo att jobba imorgon igen så nu är det snart som vanligt igen.

I veckan fixade jag min brudbukett och det kändes bra att ha det fixat. Det blir också liksom madlin (? tror jag det var) en halv klotformad bukett med vita rosor, lite grönt och några pärlor, hårt bunden bukett med många rosor. Dessutom beställde jag rosor till sambon och sonen och en bukett till ställningen till våra bakelser (istället för bröllopstårta).
    Priset kommer att ligga på max 1500 kr, det billigaste här i stan och dessutom de trevligaste.

Nu i Tyskland köpte jag även Mentos (karameller i mint och frukt) som jag ska lägga i mina vita askar, som gästerna ska få vid middagen. Tänkte fixa lite sånt imorgon....:)

• vårbrud2008

Vet ni förresten var man kan hitta ett snyggt bröllopsfoto-allbum?????

Vill gärna börja sätta in lite bilder som jag tagit på bla kyrkan, klänningen och skorna.

• Snitte- 5/7-2008

nja kollade precis.. de har inte jätte många alternativ... Lagerhause har ju fina helsvarta album som man ska klippa och klistra i... sånt blir det nog för vår del sen..

• stjärngudinnan

Hejsan!! Nyss hemkommen från en minicampingsemester . Vi har varit och hälsat på min syster med familj i helgen som campar i Varberg, jättemysigt! Första doppet i havet..

Kan rapportera en viktnedgång på 1,5kg också

Vad har ni för er idag då tjejer?

Madlin: Nej, det är inte vanligt att de kommer tillbaka så ofta, så det håler på att utredas nu, ska bl.a. röntgas

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7