• mammacatta

    Äntligen fredag del 10

    Nu är det dag för en till!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 11:16
    Tråd nr 1-7= 18845 inlägg

    1546 i nian
    2953 i åttan
    Blir...
    4499+18845=22344

    Plus de som är här.

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 10
  • Cybermamman
    janos skrev 2007-09-09 08:44:23 följande:
    I natt har vi vaknat två gånger och ammat, bytt blöja och pyjamas. Pappa sover så gott och är så stolt över sin pojk, som inte vaknat en enda gång på natten


    Duktig pappa
  • Gable

    Åkej. Svärmor har varit här. Jag undrar just vem som har bytt ut tanten mot den där snälla, tillmötesgående och rara lilla personen. Jag är fortfarande i chock!!!!

    Kan det bero på att hon har träffat en man och blivit kär?! Har någon lobotomerat henne??? Har en alien bytt plats med henne???? Har hon läst i den här tråden och insett att hon måste ändra sig för att det ska bli nåt umgänge?????

    VEM HAR SNOTT MIN SVÄRMOR???????

    Allvarligt talat. Tanten var hur trevlig som helst. Inga klagomål, ingen kritik, inga pekpinnar. Nothing!! Jag är utan ord!

  • Gable

    Nej


    mammacatta skrev 2007-09-09 17:02:36 följande:
    Men jag har över 8800 på Fl - räknas de in?
  • mammacatta

    Om det verkar för bra för att vara sant så är det nog så.
    Hon kanske har en taktik på G inför jul? Ni är ju trots allt på väg att ge henne barnbarn...


    Gable skrev 2007-09-09 17:02:29 följande:
    Åkej. Svärmor har varit här. Jag undrar just vem som har bytt ut tanten mot den där snälla, tillmötesgående och rara lilla personen. Jag är fortfarande i chock!!!!Kan det bero på att hon har träffat en man och blivit kär?! Har någon lobotomerat henne??? Har en alien bytt plats med henne???? Har hon läst i den här tråden och insett att hon måste ändra sig för att det ska bli nåt umgänge?????VEM HAR SNOTT MIN SVÄRMOR???????Allvarligt talat. Tanten var hur trevlig som helst. Inga klagomål, ingen kritik, inga pekpinnar. Nothing!! Jag är utan ord!
  • Gable

    Vete fan... Men jag ropar inte hej förrän jag är över bäcken. 1 gång är ingen gång, två gånger är en vana.

    Min far däremot verkar ha någon gömd agenda att dyka upp här på jul. Det är inte heller aktuellt kan jag säga. Han och jag bråkar alltid, vi går helt enkelt inte ihop. Jag kan bita ihop nån dag eller så men en hel julhelg. Nej tack! Pratade med honom för någon dag sen och han försökte verkligen dra igång ett bråk. Man känner igen tendenserna vid det här laget. Jag är för gravid och trött för att orka, så jag såg till att avsluta samtalet tämligen snabbt.

    Vad är det med föräldrar?!


    mammacatta skrev 2007-09-09 17:05:27 följande:
    Om det verkar för bra för att vara sant så är det nog så.Hon kanske har en taktik på G inför jul? Ni är ju trots allt på väg att ge henne barnbarn...
  • mammacatta
    Gable skrev 2007-09-09 17:03:55 följande:
    Men visst är det märkligt att vi har så lite inlägg???
    Nä.
    Vi gav upp att försöka omvända folk efter "incidenten", de andra här åkte inte på den blåsningen och förblir trevliga oskuldsfulla hjälpare.
  • Gable

    Hon frågade om hon fick komma till BB. Nej sa jag och tänkte att nu så, nu blir det jordens diskussion om det.

    Inte ett ord sa hon. Inte ett.

Svar på tråden Äntligen fredag del 10