• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh!!!

    nu gör jag mitt sista försök - har skrivit tre inlägg för att svara till fredag men ingen kom med Fattar inte varför det inte funkar... *muttrar*

  • FredagenDen13

    Strular hos mig osså, så det kanske e ett allmänt fel?

  • Carma07

    Kanske därför som tråden är så tyst.

    Blir antagligen att jobba lite längre idag så jag kan sticka iväg lite tidigare imorgon till fikan. Hade tänkt att hinna med fotoautomaten vid stationen också till mitt nya körkort.
    Loggade in mig på banken igår kväll och då var mitt nya namn registrerat där. Har inte vant mig vid att se det ännu.

  • Ab fab

    spännande. jag väntar på att få mitt papper från folkbokföringen snart. jag har ju redan pajat serven på jobbet när jag bytte namn. Ida lyckades jag nästan presentera mig utan att stamma

  • Carma07

    Abbe: Tack för receptet. Blir till att prova. Du borde få ditt papper denna veckan med namnbytet.

  • MissPhoenix

    aaah, finns det en fotoautomat vid stationen? Jag har fortfarande inte tagit något foto *skäms* och det är över en månad sen min namnändring gick igenom. Dock börjar jag vänja mig vid att kalla mig N.B men häromsisten när jag var hos läkaren fick dom ropa upp mig som N.B 3gånger innan jag fattade att det var jag .....

  • MissPhoenix

    Förresten, jag jobbar ju till kl 19 imorgon så jag kommer då och hoppas på att ni är kvar. Men, känner jag er rätt så är ni det ?

  • Ab fab

    klart vi är kvar. Inga kortfikor här inte

    Det skall bli så kul att se namnet

  • MissPhoenix

    nej några kortfikor brukar det sällan bli...

    Snart ska jag iaf gå hem - föräldrarmöte på dagis kl 18...

  • Carma07

    Det kändes jättekonstigt att se det på papper. Speciellt när mellannamnet också stod med. Har inte alls tänkt på det innan. Men om några år antar jag att det ser konstigt ut med mitt gamla namn.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4