• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Linum

    Hej på er

    Jag är här nu! Jag slutar på mitt jobb 28/9, vilket innebär en hel veckas ledigt innan bröllopet samt en hel vecka ledigt efter bröllopet! Yippee!

    Sitter här med mitt nya anställningsavtal och ska precis skriva på. Känns så himla bra. Äntligen är det min tur att vara nöjd med yrkeslivet (än så länge...)

    Carma: Min mail är också knäpp.

  • Carma07

    Linum: Jag är så glad för din skull. Och det låter som om det inte kunde komma mer lägligt. Vad skönt med lite extra ledigt runt bröllopet. Är du pirrig inför lördagen?

  • Ab fab

    hej Linum.

    va kul att du skall skriva på. Vilken glädje med nytt jobb.

    förresten-behövde du korr hjälp?

  • Carma07

    Nu ska jag ner i "verkstan" och jobba lite. Vi ses förhoppningsvis senare.

  • Linum

    abbe: Ja, korrhjälp behövs alltid. Jag måste bara säta mig vid vår egen dator så kan jag maila dig. Det är inte färdigt än, och bilder och info om brudparet skall in.

    Skickar det i helgen. Tack!

    Carma: Det känns som om det inte kunde passa bättre med semester, bröllop, semester och nytt jobb.

    Jag var och köpte mig en blå tröja med massa trekronortecken på. Ska ha något blågult på mig imorrn, och jag äger ju inget gult...

  • Linum

    Vad tomt det är utan tezz! Jag saknar hene! Jag kommer väl inte att kunna vara inne på BT på mitt nya jobb... *buhuuuu*

  • Ab fab

    idag stod det en jättelåda på mitt skrivbord, den var skickad från Tyskland. Under massor av bubbelplast o annat lö så låg det en present från ett försäkringsbolag- en flaska tysk sekt. Himla rart av dem

  • FredagenDen13

    Ikväll blir den middag med några vänner.
    Sedan blir det jobb både lördag & söndag.

    Önskar er alla en trevlig helg!

  • Carma07

    Nu är jag snart på gång hem. *jippie* Ha en trevlig helg alla. Kanske vi ses här under helgen.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4