• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma07

    Godmorgon

    Hej Tezz!! Kul att höra att allt är bra.

    Vad glad jag blev nu när jag klev upp. Solsken och 10 grader. De andra dagarna har det varit runt 2-6 grader på morgonen. Hmm, iofs lite tidigare då. Men iaf.

  • Ab fab

    Gärna Kalla mig vad du vill

    När syns vi idag? Blå himmel o klar luft hemma hos mig.

    Lägger snart in lite nya bilder på min blog. Jag har precis fått från en släkting

    Tezz- fasiken va kul det låter *inte alls avundjsuk, hihi*

  • MissPhoenix

    Godmorgon allesammans!!

    Sitter på jobbet och häckar - och hur jobbigt och motigt det än känns för att gå upp och jobba en lördag morgon så är det ganska så skönt här. Man är själv, det är lugn och ro, jag kan sitta framför BT .... Tiden rusar iväg och jag har dubbelt betalt hela dagen. Så jag kanske inte ska klaga?!

  • MissPhoenix

    Igår satt vi och tittade igenom dom sista fotona - tjena vilken tid det har tagit!!! Men, ska snart lägga upp lite bilder på FL -tänkte jag. Annars så spar jag resten till bildvisningen

    Ab Fab - vilket roligt namn - gör precis som dom andra och tänkte på fab5...

    Tezz - åååååå njut och ha det sååå underbart!

  • Ab fab

    nej nej inte Fab 5 utan Ab Fab engelsk serie med Patsy och Edwina. En favvo serie. Damerna liver på Stolly o Bolly o driver dottern Saffron till vansinne

  • Carma07

    Abbe: Har ni planerat för dagen ännu? Ev skulle jag åkt iväg på en pysselträff innan, men jag tror att det blir för mycket att klämma in det.

    För min del får det bli en kort fika efteråt. Ska hem till kusinen och börja gallra bland fotona. Hon räknar med att det kommer att ta minst två timmar den första omgången. Det viktigaste först är att få fram ett tackkort som jag kan framkalla sedan.

  • Carma07

    Abbe: Aha, heter den engelska titeln ab fab? Försökte lista ut kopplingen till ditt alias, men lyckades inte nått vidare.

  • MissPhoenix

    ab fab - aha Låter som om det passar dig!!

    För min del blir det tyvärr ingen vigsel idag Jag jobbar nu och sen ska lilleman på kalas. Egentligen skulle J gått med honom men han ska jobba ikväll....
    Skickade just ett sms till nides - hoppas att hon får det. Om inte så ge henne en stooooor kram och ett lycka till/grattis från mig.

    Carma - det tar enooormt mycket tid att kolla foton...
    Huset var kanon och skulle absolut passa oss - ungefär 5 min efter dig. Vi har ju dessutom en båtplats ungefär där du bor. Fattas bara en båt.... *fniss*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4