Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Jag är med på fika före.
Bauti: Kommer du och hämtar mig? Jag hittar kanske till mariaplan
abbe: Det är en idé, men det blir lite krångligt att ta mig hem. Kanske lättare om jag tar egen bil iaf.
du får gärna följa med. men vi kan ju köra karavan från mariaplan om inte annat.
lagt upp två bilder på vår bog o fler på vår bröllopsblog
jag dyker in på bloggen....
abbe: Vad var det ni skulle göra efteråt och tar det jättelång tid?
MissP: Kollade in huset. Det såg jättemysigt ut. Håller tummarna att ni kommer överens om hyran och att ni får det.
nja vi skall runt till mölndal, gårda o örgryte för att hämta o lämna saker, men det tar nog nån timma eller mer skulle jag gissa
carma - det är mysigt..och skulle vara kanon för lilleman + nära till båten (som vi nu någon gång ska ha på vår båtplats)... Sen vill vi ju till gråbo/björboholm/sjövik hållet.
Försöker ladda upp foton så ni får se men det går inte...
Utöver alla miljarder bilder hon hade tagit hade hon gjort ungefär 100 av hennes favoriter i svartvitt och 100 i sepia. Sen hade dom gjort om två bilder så att dom såg tecknade ut och sen två som nästan såg lite karikatyr tecknade ut.
abbe: Kollade in bilderna. Jag tycker att ni var så vackra. Då tar jag egen bil så slipper ni ha mig i släptåg och jag kommer hem i tid till bilderna.
Vart var det fikat var någonstans? Vänta dock inte på mig utifall jag inte hinner. Har ännu inte bestämt mig för om jag ska sätta igång med alla äpplena eller om jag åker på pysselträff innan och då hinner jag inte med fikat. Isf syns vi vid malins skafferi strax innan 1600.
Ååå, Abbe. Vilken härlig bild på er. Den lyser lika mycket som ni två
abbe - du stålar så underbart på alla bilder. Helt fantastiskt!!!
Strax tillbaka, ska bara köpa frukost på rosa pantern