• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Bauti

Alltid en tröst, va!!

Då åker jag snart....
  • Addiz

Hej tjejer! Kul att ses idag!

Och så vacker Nides va! :) Jag ska försöka ladda upp bilder på bloggen...

• Ab fab

Vilka bra bilder Addiz- så vacker Nides var!

• Ab fab

Carma- tack för äpplena. Nu är det mosgörarverkstad i köket

• Bauti

Fina bilder
    Gillade den som blev "fel".

Jag tror vi MÅSTE lägga in en fika snart. Kan inte vänta tills Linums bröllop, aldeles för långt borta.
    Någon som har ett förslag på dag. Jag kan alltid

• Carma07

Godmorgon

Skönt med sovmorgon fastän jag inte tänkt att sova så här länge.

Jättefina bilder på Nides. Tycker de var så vackra!!

Håller med bauti om en fika innan Linums bröllop. Den är ju så långt bort.

Abbe: Varsågod. Det blir äppelmassorgöraverkstad hemma i mitt kök idag också. När ska vi åka och kasta flyttgröt på Nibla?

• Carma07

Var och kollade på korten igår. Det var riktigt roligt. Det var många dubbletter som vi redan visste och en hel del med fåniga miner. Men jag gillar sådana kort så hon får inte slänga dem för mig. Jag vill ha alla kort sedan hon är nöjd med det som hon vill fixa. Vi gjorde iordning tre kort och skickade på framkallning för att välja vilket vi ska ha som tackkort.

Dessutom fick jag för första gången även se korten från möhippan. De 200 bilderna fick jag iaf med mig hem på skiva. Tänkte välja ut några och lägga upp på vår googlegrupp.

• Bauti

Carma
    Jag längtar tills vi får alla kort från fotografen. Jag gillar oxå dom misslyckade korten. Det är en charm i sig tycker jag.

• Carma07

bauti: Det är oftast de misslyckade korten som berättar något om bilden. Jag längtar också tills jag får tillgång till alla korten. Hon ville inte ens släppa de misslyckade korten till mig innan hon har fixat med skärpa och ljus. Och det är ju hennes arbete som ska visas sedan så jag förstår henne. Hon ska också vara nöjd med korten tycker jag.

Nu ska jag kolla in Kajsa när hon hoppar höjd. Vi kanske ses mer sedan.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4