Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
*fniss* Förstår din rädsla och din reaktion. Vi har ofta spindlar i källaren och jag springer snabbt uppför trappan för minsta lilla. Mannen (fniss) blir så trött på mig. Men en så stor hade jag förmodligen svimmat.
Nickes: Håller tummarna för dig och ditt jobb också. Du får vända dina tankar och tänka att det ger tur att berätta det för oss turgummor.
Usch vad obehagligt. Var en sväng på Ikea förut o sen skulle jag bara snabbt in på Coop o shoppa lite godsaker inför kvällen, då ser jag inte vad det står på skyltarna i affären och kände mig lite konstig. Sen kom "silvermasken" i ögat och blev bara större o större.. när jag kom hem var det kört.. MIGRÄN!!
usch!! Sitter här med värsta skallebanken nu
Usch Nickes, låter inte mysigt alls. Har du migrän och kan känna om det är ett anfall på gång? Har aldrig haft migrän *peppar, peppar* vilket jag är väldigt glad över. Hoppas att det släpper snart.
bauti: kan ni kanske plocka upp mig vid infarten till Nya Varvet innan vigseln? Jag tänkte ta spårvagnen dit, men vill sen undvika att gå för långt om jag har högklackat...
Jag messar imorgon också!
Ikväll har vi käkat middag och druckit vin på Soho, mums fillibaba! :)
God natt och sov gott!
Hej alla!!!
Skickar manga halsningar till er fran ett varmt N.Y!!! Har ar varmt, livfullt, forvirrande, hogljutt och harligt!
Hoppas allt ar bra med er alla!
Nides: Ha det sa gott imorgon!
STOR KRAM TILL ER ALLA!!!
*vinkar till tezz*
Hälsa NY från oss!
Bauti: Jag tar egen bil idag, för jag ska åka till stugan direkt efter vigseln. Det blir alltså inget fika för mig.
god morgon
det ser ut som det blir sol för nides idag
Du får heta abbe istället
Godmorgon!
Vinkar till Tezz i NY!
Härligt, solen skiner och himlen är blå! Jag hoppas vi hinner till Nides bröllop, om inte får ni ha en underbar dag!!