• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma07

    Eftersom vi hade jättemycket mat kvar av allt så vet jag inte. Men den kunde vi inte spara utan vi slängde en hel panna med den. Men i övrigt så lever vi fortfarande på buffén. Lillebror är överlycklig som får komma hit varje dag och käka lunch med god mat och frukttårta.

  • TezzAmore

    Carma: Blir så nyfiken på att höra om den där buffén! Va var det för mat?

    Finns det inga bilder på kalaset? Är lite nyfiken på hur det såg ut med tält och allt!

  • Ab fab

    tezz- om du kramar mig mer klämmer jag på de tejpade höhöhöhöh*s*

  • Carma07

    Tezz: Det var italiensk buffé. Ska leta upp länken med menyn. Kommer knappt ihåg vad allt var just nu. Det finns en hel del bilder från både dagen och kvällen, men inte i min ägo ännu. Mi kusin som har fotat oss under dagen och även lite under kvällen har nog en 6-700 foton. Plus de andra fotointresserade som har knäppt massor av kort de också. Vi har skickat med dem cd-skivor som de kan skicka till oss.

  • TezzAmore

    Lykke: *fnissar* Kan ju bara säga en sak, jag tog bort tejpen på kvällen.... *oooaaaaooooaaaaaaooooohhhh*!

    Carma: Låter smarrigt!

    Jag har en vikarie här för upplärning, men jag har förklarat för henne att jag MÅSTE göra lite privata saker... *ler* Jag känner mig nämligen alldelles snurrig och att tiden inte räcker till annars...

  • FredagenDen13

    Jag är helt matt i hela kroppen.
    Började med Cambridge igår... å det börjar kännas nu.
    Är det någon utav er som testat det?

  • Puman-prinsen

    TezzAmore - Hra hon förståelse då?

    Fredag - nä, aldrig! vet inte ens vad det är för nåt

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4