• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • FredagenDen13

Puman:
    3:e dagen, så det känns inte som att detta kommer att fungera.
    Jaja, jag kämpar på så länge jag orkar.

• Puman-prinsen

FredagenDen13 - Tror det är som svåraste i början då kroppen inte är van med det. Men det blir lättare efter en vecka eller så...

Kämpa på!!

• Carma07

Godmorgon

Nickes: Vi ska ner till Varbergs och Asia Spa torsdag-fredag. Jag kan tala om hur det var efter det. Men vi har fått varma rekommendationer från vänner. Längtar jättemycket nu.

lykke: Vad bra att tårtan smakade. Jag skickar hälsningen vidare till bakerskan. Inget bråttom med tårtformen. Vi kan ta det efter ert bröllop när ni har landat lite.

Fredag: Det låter helt vansinnigt det du håller på med. Är det inte bättre att äta bra mat och motionera? Och må bra samtidigt?

• FredagenDen13

Carma07:
    Jo, jag vet...
    Jag har bara fått detta för mig just nu & vill inte "ge upp".
    Men jag vet i 17 om jag inte slutar snart, för detta verkar inte fungera för mig.

Tack alla för peppning!

• TezzAmore

Freda: Tänk på att vissa dieter passar vissa och inte andra! Det är inte bra teckan om man mår dåligt...

• TezzAmore

Freda: inte meningen att låta negativ, jag ville igentligen peppa... *pepp*

• FredagenDen13

TezzAmore:
    Absolut inte, jag förstår vad du menar.
    Du har rätt, vissa dieter passar inte alla.
    Tack för att ni bryr er!

• Addiz

Fredag: det är vanligt att kroppen reagerar så den första tiden med Cambridge... försökte det nån vecka för några år sedan, men inte min grej. Jag kör GI istället, och träning. Gick först ner 20 kg (förra året), sen har jag tyvärr inte kunnat träna och så, men nu har jag satt igång igen (ryggen är nästan helt bra!!! :) Så nu hoppas jag att de sista 12 kilona ska gå :)

• TezzAmore

Addiz: Va duktig du e!

• TezzAmore

Själv kör jag den senaste metoden från Hollywood, TSM, The Stress Metod! *fniss* Jag garanterar att man går ner minst 2 kg i veckan!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4