Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Hej på er!
Lykke: Hade du varit på Asia spa i Varberg?? Var det bra?
Imorgon (läs idag) fyller lilleman 1 år!!!
Kalastajm!
God morgon
Jo Nickes jag var på Asia en halvdag i somras och blev jättenöjd. Vi bara badade, hade inga behandlingar. Jättetrevligt, underbart roliga och avslappnande pooler.
Hohoho... Ingen här idag? O jag som inte alls vill jobba idag. Sista dagen före semestern och absolut ingen som helst inspiration. Det enda jag skall göra idag är att gå till skönhetssalongen o göra ansiktsbehandling.
God morgon tjejer!
Idag är jag tebax, utan vikarie! Fast hon var snäll, hon hade förståelse för att jag har huvuet uppe i det blå just nu!
Lykke: Hur mås det tjejen?
Jag har märkt av en bieffekt av att stressa runt och vara nervös... jag har gått ner 2 kg på en vecka! Har blandade känslor... vill ju gärna gå ner några kg till, men inte nu när jag har sytt till klänningen och så. Försöker äta rätt, men det är inte så lätt. Tro det eller ej, igår tex. så GLÖMDE jag bort att äta ordentligt på kvällen?!?! Trodde aldrig att det kunde hända mig. Vi träffade nämligen fotografen efter jobbet och strax innan så passade jag på att käka en glass. Efteråt åkte jag o hämta band till skorna (tack Puman för hjälpen! *pöss* ) och sen hem. Sambon gjorde en macka till mig, sen sprang jag till gymet för att sola. Hemåt igen, och fixa med de sista grejerna... när jag la mig för att sova slog det mig att jag hade bara ätit en glass och en macka sen lunchtid! Konstigt att magen inte strejkat?!?! Jag som ALLTID är hungrig!
Ja,ja... nog pratat om det! Hur är de me er idag? Jag jobbar bara ida, sen är det semester!
allt är bra med mig. Igår kom R:s bestwoman hem på fika. Promenad med hennes hundar o titta på restaurangen. Sen låg jag i soffan o tittade på Morden i midsomer samtidigt som jag satte ihop gästpresentationer. Fixade ordning lite inför alla gäster som skall bo hos oss så nu är tvätt o sådant klart.
Idag blir det ansisktsbehandling o solning.
Goood morgon!!
Så synd om er som bara jobbar idag innan semester Och jag blir inte alls sotis på skönhetssalong och ansiktsbehandling.... hehehe
Tezz, funkade bandet? eller du hade inte skorna hemma va? Herre gud tjejen vad stressigt du har det.
Hämtade mitt pass igår! känns mer och mer att man heter Johnsson nu
Puman: Hade inte skorna med mig... Får se vad han säger om banden idag, det ska nog funka!
Va roligt att du "gått-in" ditt nya namn!
TezzAmore - Hoppas på det!
Aaaa, det känns jätte roligt skulle du byta namn?
Morning tjejer!
Hjälp vad jag känner mig skakig idag.
Fattar inte varför jag utsätter min kropp för detta... *skakar på huvudet*
Carma- har kakformen hemma. Behöver du den med en gång?