• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma07

    Nides: Det var längesedan jag köpte dem och kommer inte riktigt ihåg. Jag tror att det var Ikea. Men jag såg sådana iaf i skyltfönstret på blomsterlandet i Partille. Hade tänkt att köpa fler när jag var där, men eftersom min hjärna inte fungerade den dagen så glömde jag bort det.

  • Carma07

    MissP: Skönt att det är bättre. Orkar du att vi kommer ikväll med bord och stolar?

  • Carma07

    lykke: Glömde ju och fråga igår om det var rätt bestick jag kom med. Var det bara knivar och gafflar du hade med? har lite skedar som är över här. Misstänker att de hör till cateringen, men eftersom han inte hade full koll själv på vad han lämnat ut så ville jag inte skicka med dem förrän jag var säker på att de inte var inlånade från någon annan.

  • TezzAmore

    Puman: Jag behöver inte så mycket så om de nu säljer i meter så köp en halv meter. Och om det inte går så ta en meter då! Tack återigen för hjälpen!

  • TezzAmore

    *vinkar till er andra sötnosar*

    *skickar en kram till Lykke*

  • Petra74

    Hej tjejer!
    har inte surfat så mycket på bröllopstorget nu men detta beror på att jag numer är på andra sidor. Som maken sa först är det bara bröllop: på nätet, i tidningar, prat mm
    Nu är det hundsidor som gäller!
    På torsdag ska vi hämta hem en 8-veckorsvalp. En blandis, golden och labbe. Ska bli kul. Hade tänkt lämna er men kan inte riktigt släppa er även om jag aldrig har träffat er.

  • Ab fab

    Carma- hade bara knivar o gafflar med mig o det var rätt sort tillbaka. Cateringen hade med sig uppläggningsbestick men även vanliga matskedar som vi använde. Förresten- vilken god mat. Vem gjorde cateringen?

  • Carma07

    lykke: Vad bra, då vet jag. Då kan vi lämna skedarna till honom nu då. Det var AllCatering i Sävedalen/Utby. Supergod mat och han var jättetrevlig. Vi är jättenöjda.

  • Ab fab

    ja verkligen en trevlig man- jättteengagerad och vilken god mat! det var väl bara auberginelådan som inte gick åt speciellt bra.

    Tårtan var suverän- Julies kompis gjorde ett kanonjobb med dem. Så god.

    Tezz- en extra kram till dig

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4