• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Puman-prinsen

    Tezz - om dom säljer i meter, hur många ska du då ha?

  • Carma07

    Nides: Låter tråkigt med så mycket jobb det sista. Tack för senast. Er hjälp var guld värd för oss och så kul att ha er här. Och tack för hjälpen med sia-brudparet. Kommer du på någon av vigslarna till helgen?

    Bauti är snörvlig och förkyld.

  • Nides

    Carma: Tack själv! Tack för att man fick vara med. Ni var sååå vackra. Och J är ju sååå himla trevlig. Hade ju inte pratat med honom så mycket innan. Allt blev ju perfekt på er stora dag.
    STORT GRATTIS.
    Det enda jag skulle vilja låna av dig om det går bra. Är de bruna "bollarna" som du hade vid ljusen! Om du vet vilka jag menar.

  • Nides

    Oh stackars Bauti.... Inte riligt o vara förkyld. Men lite vin o hav blir nog bra!!!! :)

  • Carma07

    Nides: Jag vet vilka du menar och det går jättebra. De är fem stycken. Jag tar med dem till helgen om du kommer då.

  • Nides

    Carma: Tack!!!!! Var hittade du sånna?? Så jag kan kankse köpa lite fler??

  • MissPhoenix

    äntligen har mina problem försvunnit - eller ja, det gör fortfarande ont men det är löst nu iaf - det ligger ett mail i era boxar.

    annars sitter jag på jobbet - idag är det lugnt och skönt och jag tänkte fjäska med emma här och försöka bli klippt. Hade varit så gott och bli av med min grönhåriga kate bush frisyr.

    Bauti - njut av havet och är det något så hör av dig. *KRAM*

  • Nides

    Miss P: Va skönt att du fick veta vad det var... Hoppas att du känner dig bättre! STOR KRAM!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4