• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

    Freda: *sjunger* "Jag har hört på radion idag, att vi har solsken över hela vår stad. Det låter väldigt underligt
    för jag har bara regn hos mej" (Orup) *fniss*

    Jag menar ett litet USB minne som man kan stoppa in i datorn direkt för att spara grejer på!

  • Puman-prinsen

    Tezz, vi har ett ni kan få låna om ni vill?

  • FredagenDen13

    TezzAmore:
    Aha, där trillade 5 öringen ner!


    Det var jag tyvärr ingenting om, Ph sköter den biten, sorry!

    *nynnar vidare: Har bara, regn hos mig*

  • Carma07

    Addiz: Tack för tipset. Det skulle ju funka alldeles utmäkt. Om man köper några extra och dukar med en liten blomma i, tror ni att folk märker det?

    Linum: Vi ska ut och köra både idag och imorgon, men imorgon skulle passa oss bäst att komma förbi att hämta det isf.

    Kan man köpa torkade rosblad någonstans? Kollade på Blomsterlandet igår, men hittade inget.

    Hann bauti iväg nu? Jag hade ju lite frågor till henne.

  • Puman-prinsen

    Carma07 - Ibland kan man hitta det, såna som luktar men jag kommer inte på var nånstans

  • Carma07

    Det ska finnas en fin caketopper från sia, vet någon vem som säljer en sån? Har ändrat mig i sista stund och funderar på en caketoper iaf om den inte är jättedyr.

  • FredagenDen13

    Carma07:
    Man kan köpa tygrosenblad på IKEA.
    Det köpte vi & sprayade dem med guldfärg.
    Hur snyggt som helst.

  • Carma07

    Fredag: Ja, det får bli det i värsta fall. Vill egentligen helst inte ha i tyg. Eller så får det bli ris ändå. Men då måste jag fixa små påsar i sista stund.

    Annars hade sambon det bra förslaget att de skulle kasta nonstop på oss eftersom man antagligen ändå börjar få lågt blodsocker vid den tiden. Inte så mysigt bara om det regnar.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4